andgob Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Heisann, meg og noen kamerater prøver å drive et norskt trackmania community. Dette nye spillet er jo helt genialt, så vi tenkte at vi kunne sette opp en liten side. fåreløpig er det bare et forum, men vi jobber med designet til hovedsida vår. Etterhvert vil vi legge ut baner, skins, mods og alt annet som måtte finnes. Vi trenger aktive medlemmer på forumet så da tenkte jeg at vi kunne spørre noen her om dere var interesert i å bli med. her er url'n: http://www.omena.org/~supreme/ eller www.supreme.has.it snakkes.... Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ingenting som heter "norskt". Er spillet i salg, eller er det et nedlastingsspill? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Er spillet i salg, eller er det et nedlastingsspill? Spillet er til salgs, men ikke enda. Kommer ut i UK 28.November. Fredag. I Frankrike er det ute nå, forresten. Demoen er imidlertid ute, og den er veldig omfattende. www.trackmaniagame.com Lykke til med det norske forumet. Endret 26. november 2003 av Joachim_F Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ingenting som heter "norskt". Er spillet i salg, eller er det et nedlastingsspill? jøss, det visste jeg ikke. Trodde det var et norskt ord som het det, men det er vel dialekt. Er ikke dette spillet det samme som gode gamle geniale 4-d Sports Driving? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå