Sebby Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Du må fikse linken. Men ja, bra sang Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Takker for alle råd og tips. Anonymous poster hash: 9bbe4...c52 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Så, hva gjør du TS? 2 år er lenge, så kan forstå at det kan være vanskelig å gå fra hun om du elsker hun. Men kan du virkelig se for deg å være med hun resten av livet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Have you left yet? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Han er sikkert opptatt med å slå henne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Kanskje han er en slagen mann? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Du må fikse linken. Men ja, bra sang Fikk det ikke til å virke, men det var altså "Run to the hills" Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Bare lim inn link rett i innlegg, uten noe mer fiksfakseri. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Har vært i lag med en jente i 2 år, eneste som er problemet er at hun er så sykt sjalu. Når vi er ute å drikker, om jeg snakker med en jente for eks, kan hun bare forlate festen uten å si ett ord, så får jeg høre det når jeg kommer hjem uten at jeg skjønner dritten. Dette har vært tilfellet så mange ganger at jeg husker ikke alle. Hun sier at alle jenter ser på meg, ''hvorfor snakket du med hun, fordi hun var så fin?'' etc. Har blitt så lei dette at jeg gidder ikke gå ut lengre. Det har faktisk vært tilfelle når jeg har vært ute med kompiser også, kansje for en drink eller to på resturant så kan det klikke helt for henne, for hun mener jeg er ute med kompiser for å sjekke opp jenter. Selv kliner hun med flere jenter ute på fester, ikke at jeg bryr meg men hun har aldri spørt om det er OK for meg. Hun har vært på facebooken min og mobilen min også med denne sikre tro på at jeg er utro, dette er noe jeg sliter med å glemme rett og slett. Hvordan kan jeg stole på en person som har gått gjennom mine private ting? Noen som har vært borti lignende før? Anonymous poster hash: d3cc2...633 Jeg har vært borti lignende før. Faktisk er jeg fortsatt sammen med jenta, men ting går mye bedre nå.. Hvis dere har vært sammen i 2 år og dette skjer hver gang du drar på byen osv. så bør du nok tenke deg om noen ganger.. er det virkelig verdt det? Kjæresten har ikke (så vidt jeg vet) vært på min Facebook, men hun har vært på laptopen min noen ganger.. sjekka logg, bilder osv. Om dette skjer igjen så sier jeg takk og farvel. Høres ut som kjæresten din er veldig usikker på seg selv.. men å sjekke dine private ting er ikke greit, men det har du sikkert sagt til henne. Slik kan man ikke akseptere. Anonymous poster hash: 833d3...76b 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå