Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Verdens høyeste St.Hansbål - en billedserie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 En meget fin serie. God eksponering av flammene. Jeg fikk med meg dette på nyhetene også Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 En meget fin serie. God eksponering av flammene. Jeg fikk med meg dette på nyhetene også Mvh. Rolf Ja, dette ble lagt godt merke til både nasjonalt og internasjonalt. Veldig kjekt at de lykkes med rekorden etter så ufattelig mye arbeid! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Hei. Flott serie, Helene!! Leste om dette bålet og tenkte nok at skulle dit Og jamen fikk jeg rett. Vanskelig å plukke ut favoritt her, men V4 (menneskene i profil mot flammene) var skikkelig bra, synes jeg. - Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Leste om dette på nett før St.Hans, og regnet nesten med å få se noen bilder fra deg fra seansen. V1 et greit åpningsbilde, men for meg blir V4og V6 favoritter. Imponerende skue. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Hei. Flott serie, Helene!! Leste om dette bålet og tenkte nok at skulle dit Og jamen fikk jeg rett. Vanskelig å plukke ut favoritt her, men V4 (menneskene i profil mot flammene) var skikkelig bra, synes jeg. - Fredrik Ja, måtte jo dokumentere denne store begivenheten! Herlig aften med massevis av folk, alle var snille og greie og alt gikk knirkefritt! Var heldig som fikk låne båt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Flott billedserie av St,Hansbålet , det står respekt av dem som bygget dette flotte pallebålet . Ser du har fått med en annen fotograf nærmere flammene i v4 . Lurer på hvordan bildene ble derfra . Flott fanget og med god informativ tekst til . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Leste om dette på nett før St.Hans, og regnet nesten med å få se noen bilder fra deg fra seansen. V1 et greit åpningsbilde, men for meg blir V4og V6 favoritter. Imponerende skue. Mvh Ragnar Ja, V1 er ikke det mest spektakulære bildet, men jeg måtte jo begynne med begynnelsen Det var en virkelig flott opplevelse og en nydelig kveld/natt. Kom meg ikke i seng før kl 3! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Flott billedserie av St,Hansbålet , det står respekt av dem som bygget dette flotte pallebålet . Ser du har fått med en annen fotograf nærmere flammene i v4 . Lurer på hvordan bildene ble derfra . Flott fanget og med god informativ tekst til . Mvh Alec Ja, all ære til bålbyggerne som har brukt all sin fritid siden Mars/april på dette. Det ble filmet og fotografert i ett sett fra alle kanter denne dagen. Dere så det nok på nyhetene også tenker jeg. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Stilig bål. Sikkert lurt å spyle under for å holde det under kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg