qwerty2 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 prøver å brenne slackware.. men cd'ene vil ikke boote.. jeg vet at problemet ligger i brenne prosessen.. kan noen skrive enklet trinn for trinn hvordan jeg skal gjøre dette.. takker så meget.. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Nero->fil->Burn Image->velg ISO-fila->trykk på brenn Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Eller hvis du allerede kjører Linux, brenn til CD med følgende kommandoer: cdrecord -v dev=x,x,x -eject slackware-9.1-install-d1.iso cdrecord -v dev=x,x,x -eject slackware-9.1-install-d2.iso Riktig scsibus (dev=x,x,x) finner du ved å kjøre følgende kommando: cdrecord --scanbus Endret 24. november 2003 av Solaris Lenke til kommentar
qwerty2 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 men det er ingen ISO fil der... ikke fortell meg at jeg skal laste ned en ISO fil... fortell meg hvordan jeg skal brenne de mappene jeg alerede har... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du skal laste ned en isofil Er det noen tegn til bootimages i de mappene ? Lenke til kommentar
qwerty2 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Du skal laste ned en isofil Er det noen tegn til bootimages i de mappene ? det jeg lastet ned het *****.iso ... men ikke noe tegn til ISO filer der nei... ialllefall ikke noe som Nero har lyst til å brenne.. har noen fil navnene på ISO'ene som skulle ha vært der Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du kan sikkert lage bootdisketter, og bruke cden som ikke vil boote til å hente filene fra. Lenke til kommentar
qwerty2 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Du kan sikkert lage bootdisketter, og bruke cden som ikke vil boote til å hente filene fra. men det er et j*vlig ork... noen som vet fil navnene til ISO'ene som skulle ha(kanskje ligger?) i mappene.. btw.. jeg har bare sett i mappen til CD 1.. hvis det skulle bety noe.. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 noen som vet fil navnene til ISO'ene som skulle ha(kanskje ligger?) ftp://ftp.rtfm.no/pub/slackware/slackware-9.1-iso/ dette du snakker om? Lenke til kommentar
qwerty2 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 noen som vet fil navnene til ISO'ene som skulle ha(kanskje ligger?) ftp://ftp.rtfm.no/pub/slackware/slackware-9.1-iso/ dette du snakker om? huff.. laste ned på ny.. jaja.. får håpe det er verd det.. takker.. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) det jeg lastet ned het *****.iso ... men ikke noe tegn til ISO filer der nei... ialllefall ikke noe som Nero har lyst til å brenne.. Dette ble uforklarlig for meg! Du lastet ned ***.iso, men finner ikke ISO? Du må enkelt og greit laste følgende filer: ftp://ftp.rtfm.no/pub/slackware/slackware...-install-d1.iso ftp://ftp.rtfm.no/pub/slackware/slackware...tall-d1.iso.md5 ftp://ftp.rtfm.no/pub/slackware/slackware...-install-d2.iso ftp://ftp.rtfm.no/pub/slackware/slackware...tall-d2.iso.md5 Deretter verifiserer du filene med md5sum og brenner til CD med ditt favoritt brenneprogram! Endret 25. november 2003 av Solaris Lenke til kommentar
qwerty2 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 solaris: .rar filene het ****.iso .. problemet ligger nok i hvordan jeg skal verifisere ISO'ene (som jeg enda ikke finner..)= med MD5 dingsen.. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ikke nødvendig å verifisere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå