Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Fra Vega, Nordlandskysten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Kjenner meg igjen Flott panorame landskapsbilde M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Nydelig panoramabilde! ....bare bittelitt irriterende med steinen som ligger helt i billedkant på høyresiden... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Nydelig panoramabilde! ....bare bittelitt irriterende med steinen som ligger helt i billedkant på høyresiden... Nå ser jeg steinen. Kunne gjerne vært tatt bort. Takk for kommentar Helene!? Lenke til kommentar
Pande Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Fantastisk landskap du har fanget på en fin måte her:-) Liker dybden du får ved hjelp av forgrunnen. Nord Norsk blåfargetone kler bildet. Steinryddinga kan du bare overlate til de fastboende.... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Fint å følge med på turen din nordover, Ragnar. Flott panoramabilde dette! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Fantastisk landskap du har fanget på en fin måte her:-) Liker dybden du får ved hjelp av forgrunnen. Nord Norsk blåfargetone kler bildet. Steinryddinga kan du bare overlate til de fastboende.... Når kommentaren kommer fra en "gammel" nordlending som deg så er det grunn å ta det alvorlig. Vi sørlendinger kan bare la oss beundre av den vakre naturen. Tok utallige bilder, noen få som jeg kan gå god for blir presentert her på forumet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Fint å følge med på turen din nordover, Ragnar. Flott panoramabilde dette! mvh Fredrik Takker Fredrik, er redd for at jeg må belemre seere på Bildekritikken med noen eksemplarer til. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Ett pent bilde. Flott med den snødekte fjellkjeden i bakgrunnen. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Fin plass,men langgrunnt Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Takk for kommenate Ett pent bilde. Flott med den snødekte fjellkjeden i bakgrunnen. Mvh. Rolf Takk for kommentaren Rolf. Noen vil kanskje mene at forgrunnen kan være vel dominerende mott fjellrekken som fremstår langt borte. Mitt valg var allikevel å ha det slik, ganske nær slik et ble opplevd. Du får ta deg en tur nordover, mye å hente for fotoentusiaster. (Men det kan jo hende du allerede har mange bilder i arkivet). Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Fin plass,men langgrunnt Stor forskjell på flo og fjære, avslørende om det er langgrunt eller ei. Takk for kommentar! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Kjenner meg igjen Flott panorame landskapsbilde M v h Leif Trodde jeg hadde skrevet svar, må ha falt ut, men takker for kommentaren Leif ! Skj Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Kjempeflott panorama, fine farger og stor dybde :-) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Takk for kommenate Ett pent bilde. Flott med den snødekte fjellkjeden i bakgrunnen. Mvh. Rolf Takk for kommentaren Rolf. Noen vil kanskje mene at forgrunnen kan være vel dominerende mott fjellrekken som fremstår langt borte. Mitt valg var allikevel å ha det slik, ganske nær slik et ble opplevd. Du får ta deg en tur nordover, mye å hente for fotoentusiaster. (Men det kan jo hende du allerede har mange bilder i arkivet).Skj Hei Ragnar. Jeg kan røpe her og nå at jeg aldri har vært lenger nord enn Trondheim, så Nord Norge frister veldig Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Kjempeflott panorama, fine farger og stor dybde :-) Takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Nydelig landskapsbilde i panoramaformat . Flott forgrunn med den grunne fjæra og fjellrekken i bakgrunnen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2016 Nydelig landskapsbilde i panoramaformat . Flott forgrunn med den grunne fjæra og fjellrekken i bakgrunnen . Mvh Alec Takker så mye for kommentaren Alec ! Skj Lenke til kommentar
jahntf Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Storslått landskap, godt formidlet ;-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2016 Storslått landskap, godt formidlet ;-) Takker Jahn ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg