Gå til innhold

Fra Vega, Nordlandskysten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk landskap du har fanget på en fin måte her:-) Liker dybden du får ved hjelp av forgrunnen.

Nord Norsk blåfargetone kler bildet.

Steinryddinga kan du bare overlate til de fastboende....

Når kommentaren kommer fra en "gammel" nordlending som deg så er det grunn å ta det alvorlig. Vi sørlendinger kan bare la oss beundre av den vakre naturen.

Tok utallige bilder, noen få som jeg kan gå god for blir presentert her på forumet.

Skj

Lenke til kommentar

Takk for kommenate

Ett pent bilde. Flott med den snødekte fjellkjeden i bakgrunnen.

Mvh. Rolf

Takk for kommentaren Rolf. Noen vil kanskje mene at forgrunnen kan være vel dominerende mott fjellrekken som fremstår langt borte. Mitt valg var allikevel å ha det slik, ganske nær slik et ble opplevd. Du får ta deg en tur nordover, mye å hente for fotoentusiaster. (Men det kan jo hende du allerede har mange bilder i arkivet).

Skj

Lenke til kommentar

Takk for kommenate

Ett pent bilde. Flott med den snødekte fjellkjeden i bakgrunnen.

Mvh. Rolf

Takk for kommentaren Rolf. Noen vil kanskje mene at forgrunnen kan være vel dominerende mott fjellrekken som fremstår langt borte. Mitt valg var allikevel å ha det slik, ganske nær slik et ble opplevd. Du får ta deg en tur nordover, mye å hente for fotoentusiaster. (Men det kan jo hende du allerede har mange bilder i arkivet).

Skj

Hei Ragnar. Jeg kan røpe her og nå at jeg aldri har vært lenger nord enn Trondheim, så Nord Norge frister veldig :)

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig landskapsbilde i panoramaformat .

Flott forgrunn med den grunne fjæra og fjellrekken i bakgrunnen .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...