Setko Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hei! Skal straks ta teorien, men vurderer å flytte etterpå og har derfor ikke økonomi til å ta lappen i den perioden jeg bor borte. Lurte derfor på hvor lang tid det tar før teoriprøven blir "nullert" og man må ta den på nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hørt om google? 3 år: http://www.vegvesen.no/forerkort/ta-forerkort/Teoriprove Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Og om det skulle stå på tidsfrister; Klarer du den èn gang så klarer du den vel neste gang også? Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Og om det skulle stå på tidsfrister; Klarer du den èn gang så klarer du den vel neste gang også? Jepp, det er slik det fungerer.... mennesker er perfekt og glemmer aldri noe 1 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Det er jo snakk om å øve. Klarer han den ikke neste gang, så er han jo ikke skikket til å få lappen heller Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Det er jo snakk om å øve. Klarer han den ikke neste gang, så er han jo ikke skikket til å få lappen heller Vel, det er en annen ting... de påstandene dine har dog ingen sammenheng. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ser ikke helt hvorfor "mine påstander" ikke har noen sammenheng her... Det jeg sier er jo at man består hvis man øver godt nok, og hvis man ikke består så må man jo øve mer. Jeg forstår jo at spørsmålet hans er om hvor lenge han kan vente mellom teoriprøve og oppkjøring. Men så koster jo teoriprøve en slikk og ingenting i forhold til oppkjøring, så derfor ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Foruten at man må jobbe/lese mer, så koster det noen kroner også (kr 580,- for B) - slikk og ingenting i forhold til oppkjøring kan vel diskuteres (kr 1010,-) Så man ender altså opp med mer for teoriprøven enn oppkjøringen. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Da har prisene endre seg siden jeg tok teoriprøven! Men uansett, det er ikke mye i den store sammenhengen, Og det er vel bra at det er slik også? Endret 25. juni 2016 av Sjulimann Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Hva med å ikke ta teoriprøven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå