Mariabella Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hei, jeg vil si at sossesenterer Steen&Strøm oser av rasister og arrogante folk som ikke hilser på kunder, og ikke gidder å spørre om de trenger hjelp. Dette gjelder for folk som ikke er hvite, men hvis det samtidig kommer en hvit person, så løper de bort til vedkommende hilser og spør om de trenger hjelp etc. Dette har jeg erfart i et av Oslo's såkalte mes sossete senteret Steen&Strøm. Syns at de folka er utrolig frekke, og kalde. Syns at de fleste butikker i Oslo har en sånn kald holdning, noe som er helt uaktuelt i andre velstående land som bla. England og USA. Drar du til New York for å shoppe, tro meg du vil få VIP service uavhengig av din hudfarge. De er så utrolig hyggelige og vennlige. Jeg fikk kultursjokk da jeg var på shoppingtur i NY. Vi i Oslo har mye å lære av de folka. Uansett, aldri mer Steen&Strøm. Møkka sjappe med sjipe folk. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Nå finnes det ikke noe s&s her hvor jeg bor og jeg har ikke noen formening om hvordan klimaet måtte være der inne. Men utfra hvordan du formulerer deg så synes jeg det likner mer på et angrep på utsalgstede enn en faktisk "butikkerfaring". Om det ikke er verre enn at du personlig ikke liker de ansatte på et utsalgssted så er det egentlig ikke verre enn å velge en annen plass å handle . Svaret mitt må sees i lys av at jeg har arbeidet direkte opp mot kunder i en tidligere jobb, hvor det ikke var rent skjeldent at rasismekortet ble dratt opp når det kom til uenighet på pris elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå