jsdf Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Jeg lurte på om dette er et godt kabinnet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB ||det ble vel riktigt..|| m/ http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...=MISTFSP35060PN og Vifteplasser: Bak: 2 stk. 80mm (inkl.) vil det si at det følger med to vifter? Endret 24. november 2003 av jsdf Lenke til kommentar
alexio Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det der sier ikke mye.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du linket nettopp til forsida til microplex, for å linke til en spesifikk vare må du linke til framen som inneholder varen (høyreklikk og "show this frame only, elns.) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du linket nettopp til forsida til microplex, for å linke til en spesifikk vare må du linke til framen som inneholder varen (høyreklikk og "show this frame only, elns.) Eller holde inne shift når han klikker på linken Dette du mener? Har ikke erfaring selv. Skulla faktisk til å spørre om det samme. Trenger et billig og stille kabinett til en server her. Skal IKKE ha Q-Tec, det skal kastes forran en trailer. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva med chieftec kabinettet som er til salgs på komplett.no nå da? klikk her 695,- ....sikkert mye å spare....men når det gjelder vifteplasser og hvor sterk den psuen en får med der er, det er det kanskje andre som kan svare på? Hva er egentlig standard psu til chieftec? og er det egentlig støysvakt? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Er ikke dette litt feilpostet? Overklokking---->kabinetter passer vel litt bedre hvis du vil ha respons på kabinetter Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva med chieftec kabinettet som er til salgs på komplett.no nå da?klikk her 695,- ....sikkert mye å spare....men når det gjelder vifteplasser og hvor sterk den psuen en får med der er, det er det kanskje andre som kan svare på? Hva er egentlig standard psu til chieftec? og er det egentlig støysvakt? Standard PSU'en til Chieftec er 360w og den er ganske god faktisk. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) jsdf: Det kabinettet er faktisk ganske bra! Kameraten min kjøpte det her og dagen og dette la jeg merke til. Kabinettet har "Piano-finish" som gjør at den ser mye kulere ut enn det den gjør på bildet. Kabinettet har 7 vifteplasser. 4(!) forran, 2 bak og 1 i døra Det følger med 3 vifter. De to bak støyer veldig lite (lyser ikke), men den i døra støyer litt (lyser). Solid konstruksjon (virker like solid som et hvilket som helst Chieftech kabinett) Det eneste som kan trekke ned litt er størrelsen. Den er ganske liten, men samtidig så kan jo dette også være en fordel for de som drasser mye på maskinen. En annen ting jeg la merke til er hvordan kabinettet er bygget opp likt som AeroCool kabinettene (som har fått bra kritikk) med tanke på vifteplasseringer. Endret 25. november 2003 av gixer Lenke til kommentar
jsdf Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 (endret) tror jeg går for det kabinettet ja... om jeg kjøper en amd 2500 hvor mye er det da mulig og overklokke den uten extremkjøling? hvor mange vifter bør jeg kjøpe til å ha foran? Endret 26. november 2003 av jsdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå