AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg hadde besøk av en spansk dame før rett før helgen, og til min store overaskelse utførte hun oral-sex uten kondom. Jeg ble litt irritert av del hele, så jeg avstod fra sex. Det store spørsmålet er, hvor lang tid må jeg vente før jeg kan ta tester mot ulike sykdommer. Går jeg for tidlig har jeg hørt, så kan jeg få feil svar. Jeg trenger ikke noen moralsk pekefinger, men gode råd tas i mot med takke. Anonymous poster hash: d12b9...e14 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 hva skal du få av oralsex mener du? tror også det heter "rusk i trompeten" Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Noen sykdomer kan overføres fra munn til kuk. Herpes og gonorea så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Etter en kjapp søk på google fant jeg ut at både herpes og gonoré viste symptomene innen 4-7 dager. Så jeg får håpe at ikke det skjer, og jeg får gå å teste meg i slutten av neste uke sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Dersom du ikke har noen symptomer testes det vanligvis bare for klamydia gjennom urinprøve. For å få best testresultat bør det ha gått 4 timer siden sist du pissa. Det er den første skvetten som er viktigst fordi bakteriene ligger i penis, ikke i urinblæra. Eventuelt kan HIV og syfilis testes ved blodprøve. Begge deler kan smitte gjennom oralsex dersom hun hadde åpne sår i munnen. Men sannsynligheten for det er vel relativt liten, antar jeg. Kontrollen for alle kjønnssykdommer som er definert som "allmenfarlige" er gratis. Be om å bli testet for alt, så sover du bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå