Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Glimrende ide! De som kke kan spille ville vel ikke tørre seg borti Likte best den tette fine V1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Glimrende ide! De som kke kan spille ville vel ikke tørre seg borti Stemmer det, så jeg satt helt rolig og bare lyttet og betraktet. Takker for visitten:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Joda ideen er god den. Ser med gru dersom noen med mine ferdigheter skulle sette seg ned og spille, men det skjer vel neppe. Et godt formidlet bilde. Mvg Ragnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Joda ideen er god den. Ser med gru dersom noen med mine ferdigheter skulle sette seg ned og spille, men det skjer vel neppe. Et godt formidlet bilde. Mvg Ragnar Takker Ragnar:-) Vi får sitte å lytte, vi to, og så overlater vi pianoet til de som kan bruke det. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Joda ideen er god den. Ser med gru dersom noen med mine ferdigheter skulle sette seg ned og spille, men det skjer vel neppe. Et godt formidlet bilde. Mvg Ragnar Takker Ragnar:-) Vi får sitte å lytte, vi to, og så overlater vi pianoet til de som kan bruke det. Så sant som det sagt ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg