oleskaren Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 vet ikke hvor jeg skal poste dette, men jeg lurer vertfall på om det er noen som har forsøkt å plasserer dataen i et halvveis åpent vindu for å lede varmen ut raskere nå i sommervarmen? Viduet er et standard vindu som går på skrått utover og det vil ikke komme regn inn i karmen om vinduet er åpent. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Trygghet på hvilken måte? Mot tyveri? Mot at dataen kan falle ned og bli ødelagt? Mot klimatiske forhold som sollys, regn, overoppheting? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Sol er en faktor, men ja jeg har hatt maskiner ute over tak sommer og vinter, varmen i maskinen holder sakene i sjakk der selv i regnvær. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Mye mer effektivt å plassere PC nær AC Kan fort bli 30+ inne til meg på varme dager, om noe står åpent eller om AC ikke er på Lenke til kommentar
oleskaren Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Trygghet på hvilken måte? Mot tyveri? Mot at dataen kan falle ned og bli ødelagt? Mot klimatiske forhold som sollys, regn, overoppheting? Tyveri er ikke et problem da jeg lever i et rolig strøk og i 2. etasje. Vinduet vil uansett være lukket når den ikke er i bruk. Ser ikke helt at pcen vil kunne falle ned at karmen den står på et brei og det er en kant ut til vinduet. Sol er heller aldri noe problem da vinduet vender mot nord/øst slik at huset skygger for solen uansett. Slik jeg ser det skal det ikke være faktorer som spiller negativt inn og jeg tenker det skal være trygt. jeg håpte noen andre hadde erfaringer med å plassere pc i vindu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå