LMH1 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) http://appuals.com/best-fix-steps-to-fix-photo-app-crashing-in-windows-10/ Prøvde dette: get-appxpackage *Microsoft.Windows.Photos* | remove-appxpackage Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”} Får dette som feilmelding: Så finnes det måter å slippe å reinstallere windows 10? Da powershield er ikke så lett for nybegynnere. Endret 25. juni 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Kjører / starter du powershell "run as administrator". Litt mere detaljer hadde vært fint. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Hva slags detaljer? Administrator gjorde ikke storforskjell, men ble mindre feilmeldinger vertfall. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hvorfor skriver du inn den siste linja tre ganger på rappen, uten linjeskift mellom? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Prøver samme igjen, samme feil. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Samme feil? Det er jo en helt annen feil, det står noe helt annet i feilmeldingen. Har dessverre ikke peiling på hva du prøver å gjøre, så kan ikke hjelpe deg videre.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Jeg sikter til mere detaljer om hva du har gjort forut for dette , hvorfor og hva du ønsker å oppnå. Har du fjernet Windows Photo og får du det ikke inn igjen (du er ikke den eneste). http://www.askvg.com/guide-how-to-reinstall-all-default-built-in-apps-in-windows-10/ Du kan også bare gå tilbake med system restore . Og ja du "må" kjøre elevert powershell selvsagt for dette er administrative oppgaver . 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Skal forsøke system restore, ellers blir det reinstallasjon. Prøvde å sende epost til https://blogs.technet.microsoft.com/heyscriptingguy/2015/11/26/beginning-use-of-powershell-runspaces-part-1/ [email protected] Så jeg lurer på er det mulig å forfalke epost adresse? Da jeg fikk svar: [email protected]<[email protected]>; DESCRIPTI0N J0B : # You will be assigned to visit a shop. # You need to "pretend" to be a normal potential customer who is looking for a particular service or product. # You will then finish an on-line questionnaire to share with us your customer experience REQUIREMENTS: # 19 year old or above. # Can read and write english. # No experience needed like shopping # Microsoft power shield skills JOB_PAY : # You will get $350 for each assignment. # Most of the time you will only need to spend 20 minutes on the visit. -Follow the easy steps below and you can become part of our team! 1. First Name: 2. Last Name: 3. Email: 4. Street: 5. Citys-States-Countrys: 6. ZIP Code: 7. Phone: 8. Gender: Eller er det helt klart svindel? Da jeg tviler på microsoft søker jobb til personer som sender epost med spørsmål om powershield? Svindelene blir flinkere og flinkere? Så kan noen sjekke hvor adressen går til? Om den blir omformet til noe annet? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hva i all verden er powershield? 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 Hva i all verden er powershield? Skrivefeil, såpass burde du forstå? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Joda, men det står jo "Microsoft Power Shield" i den eposten du hevder å ha fått også. 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det riktige navnet er PowerShell. Men hva er det du prøver å løse her? Har du sjekket om det finnes andre, lettere metoder å fikse hva enn du prøver på? Noen ganger skal folk absolutt prøve den vanskeligste metoden. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Men hva er det du prøver å løse her? Har du sjekket om det finnes andre, lettere metoder å fikse hva enn du prøver på? Noen ganger skal folk absolutt prøve den vanskeligsete metoden. Hva tenker du på legg til og fjern programmer? Eller legge til eller fjerne windows funksjoner? Kan jo prøve systemgjennomrettning, men pleier ofte å begrenset dette da SSD diskene selv 500 GB har lite plass. Så siste løsning som jeg ønsker å ungå er å reinstallere operativsystemet. Så med mindre det å skaffe sommerjobb hos microsoft, kanskje ta sertifisering på dette så er jeg tom for andre forslag? Nå er vel det snart på tide å kunne mere, drivet med microsoft systemet i over 15 år men alikevell kun nybegynner. Når det gjelder fikse feil uten reinstallasjon av alt. Syns det er litt rart ingen her har microsoft sertifisering eller er ansatt i microsoft? Endret 1. juli 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg er MCSA i Windows 8.1 (og snart Windows 10) og bruker Powershell hver dag på jobb. Det du gjør i første post har jeg vært borti før, da i forbindelse med å resette AppX-pakker som ga absurde feilmeldinger. Hva prøver du å oppnå? 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 Prøver å få bilde\store appen å fungere? Men ser ut som jeg må kaste inn hånkle å reinstallere om ikke systemgjennopprettning funger. Burde være mulig å kopiere programmet fra en maskin som funger til en annen? Problemet jeg ikke vet hva jeg skal kopiere? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Prøver å få bilde\store appen å fungere? Men ser ut som jeg må kaste inn hånkle å reinstallere om ikke systemgjennopprettning funger. Burde være mulig å kopiere programmet fra en maskin som funger til en annen? Problemet jeg ikke vet hva jeg skal kopiere? Noen år siden (Win3.11/Win95/Win98/XP) at man kunne kopiere programmer sånn uten videre fra en pc til en annen. I dag ligger programfilene stort sett spredt i mange mapper, gjerne skjulte, og en masse registeroppføringer gjør det så og si umulig å kopiere et program fra en pc til en annen. Nå har du brukt x antall dager på dette, tenk hvor fort du kunne gjort en reinstall. Selv bruker jeg ca 4 timer fra start til slutt og det er med alle programmer jeg bruker, innstillinger osv. Jeg hadde aldri knotet i dager og uker når jeg kan fikse noe på 4 timer max. 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) kan jo prøve preview build? Det fjernet vel alle instillinger\etc? Nyeste "Slow ring" skal vel ha lite feil\kjente bugs? Lenge siden jeg prøvde det sist. Endret 3. juli 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2016 fikk løst problemet ikke ofte system gjennopprettings punkt løser problemene, så må være en feil som skjedde under windows oppdatering eller noe slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå