AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Når du eller andre skryter hasj opp i skyene her, så blir det lest av blant annet barn og ungdom. Som meg Ja, man ser jo hvor påvirket du blir av denne glorifiseringen jeg visstnok driver med. Har ikke sagt at det er ufarlig, har sagt jeg mener det ikke nødvendigvis er noe som dreper deg, makan til dere skulle tolke ordene mine på dumme måter. Er jo ikke vits i å si at hasj dreper, når det ikke gjør det, er det vel? Det at dere ikke klarer å skjønne forskjell på; "ingen virkelig store farer" og "ufarlig", er rett og slett deres problem Heldigvis har vi en person her som viser at det er ikke så vanskelig å skjønne forskjellen. Anonymous poster hash: ef658...786 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Kanskje like greit å lage en egen tråd for dette temaet? Anonymous poster hash: ef658...786 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hasj er på lik linje med alkohol og nikotin. Er ikke noe man trenger så hvorfor I all verden skal man bruke det. Har noen kompiser som mener at hasj må man bruke for å slappe av. Pleier å svare at hvis man ikke klarer å slappe av uten å ruse seg må man gå I seg Selv Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg er ikke påvirket av deg. Bare vil påpeke at det er folk her under 16.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Hasj er på lik linje med alkohol og nikotin. Er ikke noe man trenger så hvorfor I all verden skal man bruke det. Har noen kompiser som mener at hasj må man bruke for å slappe av. Pleier å svare at hvis man ikke klarer å slappe av uten å ruse seg må man gå I seg Selv Nå oppfordrer jeg for guds skyld ikke til bruken, men gjelder ikke akkurat det samme alkohol? Man drikker jo alkohol for å få en effekt, altså enten for å bli dritings eller få en liten buzz. Men jeg er helt enig, klarer man ikke slappe av uten det så har man et stort problem og burde søke hjelp. Jeg skal ikke si mine grunner til at jeg brukte det, men det går jo stort sett på det samme som alkohol (på en måte). Anonymous poster hash: ef658...786 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg er ikke her for å dømme noen, legger meg heller ikke oppi om folk røyker det ene eller det andre. Men det er ofte et problem bak for mye alkohol eller rusmidler. Både milde og tunge rusmidler. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Hasj er på lik linje med alkohol og nikotin. Er ikke noe man trenger så hvorfor I all verden skal man bruke det. Har noen kompiser som mener at hasj må man bruke for å slappe av. Pleier å svare at hvis man ikke klarer å slappe av uten å ruse seg må man gå I seg Selv Nå oppfordrer jeg for guds skyld ikke til bruken, men gjelder ikke akkurat det samme alkohol? Man drikker jo alkohol for å få en effekt, altså enten for å bli dritings eller få en liten buzz. Men jeg er helt enig, klarer man ikke slappe av uten det så har man et stort problem og burde søke hjelp. Jeg skal ikke si mine grunner til at jeg brukte det, men det går jo stort sett på det samme som alkohol (på en måte). Anonymous poster hash: ef658...786 Akkurat det samme gjelder alkohol ja, det er ikke noe helt ufarlig som spesielt barn bare kan kose seg med for å leve livet. Det er noe du må faktisk vise forsiktighet med for å unngå å havne i fengsel for noe du ikke engang kan huske. Selv ufarlige ting kan som en liten fjelltur kan bli livsfarlig for mennesker som ikke vet at de må ta enkle forhåndsregler. Nettopp på grunn av slike mennesker setter vi "advarsel"-klistremerker på alt mulig. Endret 7. juli 2016 av IntelAmdAti Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 Hasj er på lik linje med alkohol og nikotin. Er ikke noe man trenger så hvorfor I all verden skal man bruke det. Har noen kompiser som mener at hasj må man bruke for å slappe av. Pleier å svare at hvis man ikke klarer å slappe av uten å ruse seg må man gå I seg SelvNå oppfordrer jeg for guds skyld ikke til bruken, men gjelder ikke akkurat det samme alkohol? Man drikker jo alkohol for å få en effekt, altså enten for å bli dritings eller få en liten buzz. Men jeg er helt enig, klarer man ikke slappe av uten det så har man et stort problem og burde søke hjelp. Jeg skal ikke si mine grunner til at jeg brukte det, men det går jo stort sett på det samme som alkohol (på en måte). Anonymous poster hash: ef658...786 Akkurat det samme gjelder alkohol ja, det er ikke noe helt ufarlig som spesielt barn bare kan kose seg med for å leve livet. Det er noe du må faktisk vise forsiktighet med for å unngå å havne i fengsel for noe du ikke engang kan huske. Selv ufarlige ting kan som en liten fjelltur kan bli livsfarlig for mennesker som ikke vet at de må enkle forhåndsregler. Nettopp på grunn av slike mennesker setter vi "advarsel"-klistremerker på alt mulig. sanne ord Anonymous poster hash: ef658...786 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2016 http://touch.dt.no/meninger/krim/politi/ungdom-politi-og-cannabis/o/5-57-380711#am-commentArea Snublet over denne nå og syntes den passet godt til det vi snakker om her. Anonymous poster hash: ef658...786 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå