AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ja da har det seg sånn at jeg har dumma meg veldig ut. Jeg og eksen har vært gode venner de siste ukene, ligget sammen, pratet sammen, ikke noe krangling, alt har vært prippent. Jeg ga henne et løfte om at jeg ikke skulle gjlre en viss ting igjen, noe hun ikke likte at jeg drev med. Det at jeg gjorde dette gikk ikke ut over henne på noen som heslt måte, hun ville bare ikke jeg skulle det fordi hun mener det er skadelig osv. I et svakt øyeblikk så gjorfde jeg dette igjen og hun fant dette ut tidligere idag da hun leste gjennom meldingene mine, mens jeg sov (tenker litt hva faen her, men er jeg som har driti meg ut så samme det). Så nå som hun fant ut av dette så er helvete løs, det var tårer, det var raseri og hun var veldig skuffet. Jeg skjønne reaksjonen hennes og har vel egentlig gjort alt jeg kan. Vi har vært nære venner som har sex de siste ukene og hun har konstant sagt at jeg må si ifra om jeg får følelser og at da må man avslutte det umiddelbart osv. Jeg har vært uaærlig og sagt at jeg ikke følte noe, det vet ikke henne. Isted, mens griningen var på sitt verste sa hun; vi begge vet at dette her ikke bare var sex og jeg skjønner ikke hvorfor du valgte noe annet framfor det. Jeg skjønner hvorfor hun er sur, men skjønner ikke om hun ville bli sammen eller hva hun mente. Hun har som sagt, sagt at hu8un ikke har følelser osv. Jeg har prøvd å beklage og hun har blitt litt bedre, er ikke så lenge siden dette skjedde... Det jeg har gjort, som jeg ikke skulle gjøre, har ikke noe med jenter å gjøre eller noe, har ikke gjort noe slikt. Har jeg ødelagt hele greia og hva burde jeg gjøre? Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal ordne det her Anonymous poster hash: ef658...786 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Vanskelig å hjelpe deg om du ikke forteller mer, men har det sammenheng med dop? 3 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hvorfor tror kvinner på menn når de sier at de skal endre seg for forholdet, det skjer aldri i praksis... Du trådstarter må også innse at du ikke kommer til å endre deg på grunn av en dame, så du får nok bare lete videre til du finner ei som kan godta at du doper deg eller hva enn det er. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Vanskelig å hjelpe deg om du ikke forteller mer, men har det sammenheng med dop? Det kan være relatert til rusmidler, men ikke så ille som folk gjerne tenker på.. Og jeg kan lett være å gjøre det, jeg var bare dum og tenkte jeg kunne ha begge deler. Jeg kommer ikke til å gjøre det mer herfra og utover, problemet er at hun ikke tror meg (med god grunn). Anonymous poster hash: ef658...786 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ja, du har ødelagt hele greie. Er du smart så innser du at du må endre stil. Er du ikke smart så fortsetter du hva enn du holder på med og lar det ødelegge deg. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Må vel gå an å si hva du gjør som hun ikke liker? Du poster jo anonymt. Dop? Gambling? Slåssing? Noe kriminelt? Da kan vi jo hjelpe til å gi en vurdering på hvorfor hun reagerer som hun gjør. 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Det kan være relatert til rusmidler, men ikke så ille som folk gjerne tenker på.. Anonymous poster hash: ef658...786 Hasj/marihuana, eller rettere sagt taperrøyk er ille nok, det. Var jeg henne ville jeg også holdt meg unna. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Er snakk om hasj for å være presis. Anonymous poster hash: ef658...786 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 ehhh.. kan gledelig meddele om at hun sendte melding nå om at hun ikke orker å krangle og hun er glad igjen. Kan også meddele om at jeg ikke kommer til å røyke hasj mer. Anonymous poster hash: ef658...786 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Det kan være relatert til rusmidler, men ikke så ille som folk gjerne tenker på.. Anonymous poster hash: ef658...786 Hasj/marihuana, eller rettere sagt taperrøyk er ille nok, det. Var jeg henne ville jeg også holdt meg unna. Her ba jeg kun om hjelp så skal du informere om hva du syntes er tapersk og ikke? Altså, går ikke vledig inn på meg hva du sier sånn egentlig, men den virkelige taperen er vel folk som kaller for med problemer tapere? Greit at du ikke liker det altså, men å kommentere kun for å vise at du er så "kul" og mener en viss gruppe er tapere blir litt for dumt Anonymous poster hash: ef658...786 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Det kan være relatert til rusmidler, men ikke så ille som folk gjerne tenker på.. Anonymous poster hash: ef658...786 Hasj/marihuana, eller rettere sagt taperrøyk er ille nok, det. Var jeg henne ville jeg også holdt meg unna. You sir, have just been awarded moron of the day award! Vet du skadevirkningene av marihuana mot for eksempel vår kulturs lovlige rusmiddler som for eksempel alkohol/tobakk? Det er vel heller normale sigaretter som er den såkalte "taperrøyken" din Fordi noe er ulovlig idag betyr det ikke at det er mer skadelig enn andre ting vi dytter i oss. Sett deg litt inn i fortiden og hvorfor marihuana er illegalt i dag! Anonymous poster hash: 739af...a38 2 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 ehhh.. kan gledelig meddele om at hun sendte melding nå om at hun ikke orker å krangle og hun er glad igjen. Kan også meddele om at jeg ikke kommer til å røyke hasj mer. Anonymous poster hash: ef658...786 Det var vel akkurat dette som var situasjonen før du "hadde et svakt øyeblikk" sist du røyka? Og sirkelen gjentar seg... Obs: Dersom hun plutselig sier at alt er greit, kan det tyde på at hun distanserer seg. Hun innser muligens at hun selv har følelser for deg, og er i ferd med å kutte deg ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 ehhh.. kan gledelig meddele om at hun sendte melding nå om at hun ikke orker å krangle og hun er glad igjen. Kan også meddele om at jeg ikke kommer til å røyke hasj mer. Anonymous poster hash: ef658...786 Det var vel akkurat dette som var situasjonen før du "hadde et svakt øyeblikk" sist du røyka? Og sirkelen gjentar seg... Obs: Dersom hun plutselig sier at alt er greit, kan det tyde på at hun distanserer seg. Hun innser muligens at hun selv har følelser for deg, og er i ferd med å kutte deg ut. Nei sist gang jeg haadde et svakt øyeblikk så hadde jeg forsåvidt ikke sluttet, bare vært så rasshøl at jeg sa jeg hadde det, har allerede sagt til alle involvert med det at jeg er ferdig og de sa det er greit og at de skal hjelpe til. Mye mulig hun prøve rå fase meg ut, det får jeg egentlig bare se ann... Anonymous poster hash: ef658...786 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 ehhh.. kan gledelig meddele om at hun sendte melding nå om at hun ikke orker å krangle og hun er glad igjen. Kan også meddele om at jeg ikke kommer til å røyke hasj mer. Anonymous poster hash: ef658...786 Hasj kan gjøre deg psykotisk og det kan komme flere år etter at du tok din første og eneste røyk. Det er enkelt å forstå at hangover kommer fra alkoholkonsum, bivirkningen kommer rett etterpå. Når bivirkningene ikke er like umiddelbare krever det mer å forstå at noe ikke er bra for deg, det er veldig positivt at du forstår at hasjbruk nå er noe du kan angre på senere Du høster det du sår, rett og slett. Når det kommer til damen så ødela du tilliten hun hadde til deg, hun ble såret fordi hun ikke kunne se en fremtid med deg og fordi hun følte seg mindre viktig enn hasjen. Dette kan du unngå i fremtiden med å unngå å ruse deg eller ved å finne jenter som syntes det er okei å ruse seg. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 ehhh.. kan gledelig meddele om at hun sendte melding nå om at hun ikke orker å krangle og hun er glad igjen. Kan også meddele om at jeg ikke kommer til å røyke hasj mer. Hasj kan gjøre deg psykotisk og det kan komme flere år etter at du tok din første og eneste røyk. Hvor er bevisene for det? Gjelder det bare røyking? Må man ta en hel røyk, isåfall hva er størrelsen? Lettere å måle dosen i gram kanskje? Hvor potent må cannabisen være (hvor høyt innhold av stoffene man blir ruset av pr. gram)? 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Hvor er bevisene for det? Gjelder det bare røyking? Må man ta en hel røyk, isåfall hva er størrelsen? Lettere å måle dosen i gram kanskje? Hvor potent må cannabisen være (hvor høyt innhold av stoffene man blir ruset av pr. gram)? Høyere inntak = høyere risiko. Å bevise det er forholdsvis enkelt, utfordringen er å få samfunnets tapere til å forstå det før de ender opp på livstid i diverse anstalter og institusjoner Endret 25. juni 2016 av IntelAmdAti 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Gå fra henne. Hun snoker på mobilen din noe som betyr at hun ikke stoler på deg. Da burde det vært et klart signal på at hun ikke er verdt å være med. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Hvor er bevisene for det? Gjelder det bare røyking? Må man ta en hel røyk, isåfall hva er størrelsen? Lettere å måle dosen i gram kanskje? Hvor potent må cannabisen være (hvor høyt innhold av stoffene man blir ruset av pr. gram)? Høyere inntak = høyere risiko. Å bevise det er forholdsvis enkelt, utfordringen er å få samfunnets tapere til å forstå det før de ender opp på livstid i diverse anstalter og institusjoner Og du vet tydelig hva du prater om? En fjomp er det du er! Om noen år vil du innse hvor feil du tar! Se hvor mange stater og land det er legalisert og avkriminalisert de siste årene. Kan anbefale uopplyste, mindre intelligente og tullpratene lavmål personer som deg å se "culture high". Hvor i svarteste får du tullet ditt fra? Anonymous poster hash: 739af...a38 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Hvor er bevisene for det? Gjelder det bare røyking? Må man ta en hel røyk, isåfall hva er størrelsen? Lettere å måle dosen i gram kanskje? Hvor potent må cannabisen være (hvor høyt innhold av stoffene man blir ruset av pr. gram)? Høyere inntak = høyere risiko. Å bevise det er forholdsvis enkelt, utfordringen er å få samfunnets tapere til å forstå det før de ender opp på livstid i diverse anstalter og institusjoner Det er bevist med ca 100% sikkerhet at cannabis kan føre til psykose og andre psykologiske problemer. Det du surrer med er mengde, tidsperspektiv og underliggende årsaker. Det trengs et moderat til høyt forbruk over lengre tid til å trigge psykoser, ekstremt sjelden at det skjer ved sjeldent bruk, si en gang i måneden. Et 100% psykisk friskt menneske har ekstremt liten sjanse for å utvikle psykiske problemer pga cannabis. Det er i de aller fleste tilfeller folk der psykose eller andre psykiske problemer som ligger latent som utvikler dette pga cannabis og de folkene ville med stor sannsynlighet tippet over kanten uansett. Konklusjonen er at cannabis i seg selv ikke fører til psykiske problemer. Det er også bevist med ca 100% sikkerhet at alkohol er identisk eller verre i forhold til psykose og andre psykiske problemer. Det er sjelden at alkoholkonsumerende mennesker blir kalt samfunnets tapere. Hva med kokainbrukere da? Er de samfunnets tapere? Den største andelen kokainbrukere er velstående mennesker som blir sett på som suksessfulle. De har faktisk bevist dette ved å ta prøver av kloakk og sett kokainkonsentrasjonen i forskjellige strøk. Så har vi de som tar store mengder piller som de får på resept av legen, de blir stort sett ikke uglesett. Det er så mye feil og mangler i argumentet ditt at jeg rett og slett blir imponert Edit; Det jeg skriver er ikke et argument for legalisering eller for å få folk til å "akseptere" rusmiddelet. Det er ikke ment for å "dysse ned" farene ved høyt forbruk av rusmiddler, i dette tilfellet cannabis. Endret 25. juni 2016 av SlikGårNoDagan 3 Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Liker du hasjen bedre enn dama så dumper du henne.Liker du dama bedre enn hasjen dumper du hasjen.Enkelt er det ikke men sånn er det bare. Har stått i hennes situasjon før og vært i din situasjon før, vet at ingen av delene er lett men du må rett og slett velge. Å overtale henne til å mene noe annet enn det hun mener om saken er håpløst og har ingenting for seg annet enn at du skaper mer usikkerhet rundt det hele.Jeg forstår ikke hvorfor folk prøver å få frem en debatt om hvor skadelig det er og hvor skadelig det ikke er, det har ikke en døyt å si i dette tilfellet. Problemet her er at du gjør noe som hun overhodet ikke liker, du sier du skal holde deg unna det men så gjør du det ikke likevel. Forståelig at hun sjekker mobilen din for svar når du uansett ikke vil svare henne ærlig på dette og lyver om det, men man skal uansett ikke snoke. Paradoks, ikke sant? Hasj og forhold er trøbbel om den ene parten digger det mens den andre parten hater det. Hva er best? Å være sammen med ei dame du virkelig liker eller å røyke deg fjern fra tid til annen uten denne dama ved din side? Du kan ikke kombinere begge deler når hun ikke aksepterer det. Trist men realiteten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå