Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Morgenlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Kæmpeflott stemningsbilde Helen, og enig, må ta være på slike opplevelser M v h Leif 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Vakkert. Minsunner deg den jobb vegen. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Kæmpeflott stemningsbilde Helen, og enig, må ta være på slike opplevelser M v h Leif Hei Leif! Det er nok mange som har fin arbeidsveg, men ikke sikkert alle evner å se det. De bare haster forbi. Takk for fin kommentar i dag også! Regner det fortsatt oppe på Andøya? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Vakkert. Minsunner deg den jobb vegen. Hei Erik! Ja, jeg har en fortreffelig arbeidsveg. Kjører ut av byen og inn på landet, dvs jeg kjører mot strømmen. Og så er jeg vel litt ekstra kreativ på å finne de fine plassene underveis også da... Og så er det det å ta seg tid til en liten stopp da! De fleste er så innmari travle hele tiden. Hva gjør det om jeg kommer ti minutt for seint på jobb tenker jeg, jeg legger bare på ti minutt i andre enden på dagen, så er alle fornøyde. (Selvfølgelig ikke alle som kan gjøre det da) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Kæmpeflott stemningsbilde Helen, og enig, må ta være på slike opplevelser M v h Leif Hei Leif! Det er nok mange som har fin arbeidsveg, men ikke sikkert alle evner å se det. De bare haster forbi. Takk for fin kommentar i dag også! Regner det fortsatt oppe på Andøya? Hei igjen Helene Det regnar lit til og fra og er nå veldig varmt, ja nesten 10 grader men ok ner det ikke er vind Har ferie om en uke, så håper på bra vær i juli då M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Kæmpeflott stemningsbilde Helen, og enig, må ta være på slike opplevelser M v h Leif Hei Leif! Det er nok mange som har fin arbeidsveg, men ikke sikkert alle evner å se det. De bare haster forbi. Takk for fin kommentar i dag også! Regner det fortsatt oppe på Andøya? Hei igjen Helene Det regnar lit til og fra og er nå veldig varmt, ja nesten 10 grader men ok ner det ikke er vind Har ferie om en uke, så håper på bra vær i juli då M v h Leif Omtrent som her da, men vi er vel oppe i 13 grader kanskje.. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Skikkelig suuug i bildene dine nå om dagen:-) Blir nesten dradd inn i dem, men det er jo ikke det værste som kan hende:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Kæmpeflott stemningsbilde Helen, og enig, må ta være på slike opplevelser M v h Leif Hei Leif! Det er nok mange som har fin arbeidsveg, men ikke sikkert alle evner å se det. De bare haster forbi. Takk for fin kommentar i dag også! Regner det fortsatt oppe på Andøya? Hei igjen Helene Det regnar lit til og fra og er nå veldig varmt, ja nesten 10 grader men ok ner det ikke er vind Har ferie om en uke, så håper på bra vær i juli då M v h Leif Omtrent som her da, men vi er vel oppe i 13 grader kanskje.. Har vært opphold lang tid nå, og er omtrent + 1 grad og då 11 grader :-) 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Flot speiling og stemning. Mulig noe midtstilt horisont ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Flot speiling og stemning. Mulig noe midtstilt horisont ? Jeg vet ikke hvorfor Kjell Stian, men jeg liker å lage denne type bilder midtstillt. Det er vel sånn jeg er skrudd sammen. Hyggelig du kommer innom med en kommentar. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Flott speiling, vakkert landskap. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Meget bra Helene, bilde har en kjempe bra dybde efekt. ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Idyllisk og stemningsfullt med speilingen i blikkstille vann og morgentåken ved fjellet i bakgrunnen samt en fin himmel . Til sammen elementer i et nydelig bilde . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Flott dette Helene Flott speiling, vakkert landskap. Mvh Ragnar Flott dette Helene Meget bra Helene, bilde har en kjempe bra dybde efekt. Idyllisk og stemningsfullt med speilingen i blikkstille vann og morgentåken ved fjellet i bakgrunnen samt en fin himmel . Til sammen elementer i et nydelig bilde . Mvh Alec Tusen takk for fine tilbakemeldinger alle sammen! Lenke til kommentar
jahntf Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Tommel opp; fin stemning ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2016 Tommel opp; fin stemning ;-) Tusen takk Jahn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg