Gå til innhold

Vakt foran slottet - Trenger selskap!

Belarnion

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg skal altså stå vakt foran slottet på fredag og lørdag denne uka og vet av erfaring at det kommer til å bli kjedelig...

Derfor synes jeg at det hadde vært litt gøy om noen fra forumet kunne stikke bort å slå av en prat. Kanskje helst om kvelden. Fenriken er ikke helt glad for at vi står å prater med sivile, for å si det sånn. *grin*

Jeg står vakt fra 14.00 til 16.00 og 20.00 til 22.00 på fredag og 02.00 til 04.00 og 08.00 til 10.00 på lørdag.

Stikk bortom da vel! :woot:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært for at det er 55 mil ned til slottet fra hvor jeg befinner meg om dagene, så kunne jeg sikkert ha tatt meg en tur. Om hvorvidt det er gradert info når tid vaktskiftene, er vet jeg ikke. Ville ikke tro det ihvertfall. Som MrLee sier, så tror jeg det mer er en turist attraksjon enn noe annet. :yes:

Lenke til kommentar
Hei folkens.

Jeg skal altså stå vakt foran slottet på fredag og lørdag denne uka og vet av erfaring at det kommer til å bli kjedelig...

Derfor synes jeg at det hadde vært litt gøy om noen fra forumet kunne stikke bort å slå av en prat. Kanskje helst om kvelden. Fenriken er ikke helt glad for at vi står å prater med sivile, for å si det sånn. *grin*

Jeg står vakt fra 14.00 til 16.00 og 20.00 til 22.00 på fredag og 02.00 til 04.00 og 08.00 til 10.00 på lørdag.

Stikk bortom da vel! :woot:

Halla.

kan sikkert komme bortom etter skolen, sist jeg hadde kontakt med en slottsvakt var nå jeg kastet egg på han.

Så har lyst til å "rydde" rullerbladet mitt litte bitte gran, hehehe.

:D

snx kanskje imorra.

Lenke til kommentar

Uff

Neida. Fikk ikke noe besøk. Synd, trist, leit... :cry:

Men det er aldri for seint... Jeg skal på vakt igjen på søndag. Jeg kan komme med bedre info seinere, men jeg synes jeg kan huske at det er samme post som før (posten nærmest vaktbua).

Jeg tror jeg står vakt 16.00 til 18.00, 22.00 til 24.00, 04.00 til 06.00 og 10.00 til 12.00.

Stikk innom, da vel! :thumbup:

Det ble ikke så sinnsykt kjedelig forrige gang, men det var fordi det var en fredag og en fredagskveld/natt... :thumbs::dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
kan sikkert komme bortom etter skolen, sist jeg hadde kontakt med en slottsvakt var nå jeg kastet egg på han.

Uh. Da hadde jeg nok tatt ladegrep :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...