zebrazett Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Er det noen som vet hvor vanskelige/strenge Samordna Opptak er på dette med praksis til 23/5 regelen? Fra Samordna Opptaks hjemmesider: Ein fulltidsjobb blir rekna som 37,5 timar i veka. Viss du til dømes har jobba to år i 50 % stilling, vil dette tilsvare eitt år. Det jeg lurer på: Jeg har 21 måneder fulltid (100%) jobb i tillegg til tre års utdanning, også har jeg i tillegg 6 måneder 50% jobb. Dette vil akkurat kvalifisere til 23/5 HVIS Samordna tillater å legge sammen 50% på måneds basis, altså 6 måneder 50 blir 3 måneder 100 å regne. På nettsidene står som eksempel på årsbasis, men er det noen som har erfaring med å slå sammen på månedsbasis og som vet om det går? Skal ringe de på mandag, men ville bare se hva andre tenker/har erfaring med. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Fikk du svarene du var ute etter? Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 29. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2016 Ja. De sa at det gikk bra å slå sammen på månedsbasis også. I tillegg gikk det bra å laste opp attester senest 1.juli sålenge jeg hadde generell studiekompetanse med vitnemål lastet opp innen 20. mars (noe jeg hadde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå