Kurt Lekanger Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Allocacoc audioCube er en veldig annerledes Bluetooth-høyttaler.Denne lydkuben buldrer som en bil når du skrur den på Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Den ser jo ut som en vaskemaskin til og med Lenke til kommentar
MegaDerp Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Heh, allocacoc - cocacolla Lenke til kommentar
Kristines1996 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Burde legge til pris og sted for å bestille den, da den så langt jeg kan se, ikke er tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Burde legge til pris og sted for å bestille den, da den så langt jeg kan se, ikke er tilgjengelig i Norge. Den vil sikkert dukke opp i norske nettbutikker etter hvert, siden det er mange som selger andre produkter fra Allocacoc. Men dette produktet er lansert bare for kort tid siden, så jeg regner med det er årsaken til at det ikke har dukket opp i noen norske butikker ennå. Det er mulig å bestille direkte fra produsentens egen nettbutikk: http://www.allocacocshop.com/shop/ (Husk at det kommer merverdiavgift på toppen når du bestiller fra utlandet) Endret 26. juni 2016 av Kurt Lekanger Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Sikkert kjekt for bruk i hus med den integrerte strømforsyningen, men synes selv det er mye mer kjekt med de som lades over micro usb, bare å ta med en powerbank så kan man holde de i gang ganske så lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå