Co[]V[]bster Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei, jeg kjøpte need for speed underground til pc i dag.. Men når jeg har installert og skal starte, kommer nfsu logoen fram, skjermen blinker litt, også returnerer den til windows :grine: så kommer jeg ikke lenger... Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det du må gjøre er å sette Regional and language settings til English (australian) eller (United States). Begge funket flott her. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hmmmm.... hvor mange har vel ikke spurt om dette nå...! Begynner å gå meg på nervene at ikke folk kan lete _litt_ før de spør om hjelp... Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 V[]bster' date='24/11/2003 : 18:47'] Hei, jeg kjøpte need for speed underground til pc i dag..Men når jeg har installert og skal starte, kommer nfsu logoen fram, skjermen blinker litt, også returnerer den til windows :grine: så kommer jeg ikke lenger... Er det noen som kan hjelpe meg? Det finnes utallige lignende tråder om dette temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg