Naits Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Kom hjem etter hyttetur i helga og skrudde på maskina i går kveld og HD'en min bråka noe innmari. Aldri vært slikt leven av den før... Det er en WD 40GB HD. Kjøpte meg PC til jul, så den er ikke så gammel. Hva kan være feil? Jeg liker absolutt ikke dette.... Lyden er en litt skjærende høy lyd. Skulle nesten tro at det var ei vifte som lå i klem på et vis. Høres slik ut i alle fall :smile: Har vi noen leger her som kan stille diagnose? Tenkte å kjøre et diagnose program, men XP ville ikke tillate det, så jeg får prøve å gå forbi XP på et vis :smile: På forhånd takk for hjelpen, Stian aka Naits, or the other way around Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Det kan være noe mekanisk feil på disken din. Slik som lesehode eller diskplater som er ute av kontroll. Men sjekk disken med dignostic verktøyet her: http://support.wdc.com/download/index.asp hvis det er noe problem med disken, så bruk RMA, så får du en ny disk:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå