PT Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har problemer med Evrae på taket av luftskipet rett før Bevelle. Hva er den beste måten å overvinne dyret på? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 huska ikke helt, men det finst tusenvis av guider om akkurat det på nettet.... uanz so er det artigere å bruke litt tid å finne det ut sjøl Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Jeg kom dit før sommerferien, men har fremdeles ikke kommet forbi Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Lenge siden jeg har spilt det nå men her er det jeg husker. Husk også å beskytt deg mot petrify som den kaster (soft evt. armour) og poison ( al bed potion fra Rikku er bra) Hvis du bruker Tidus eller Rikku så kan du styre skipet vekk fra monsteret (snakke med Cid) og bruke lang distanse angrep. Du kan også kaste slow og blind på Evrae for å begrense skaden den gjør. Lykke til. Biamor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå