Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter, hvilken kropp er mest sexy?

44 stemmer

1. 1. Hvilken mann hadde du gått til sengs med?

• Nummer 1
      11
    • Nummer 2
      8
    • Nummer 3
      4
    • Nummer 4
      21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dama er asiatisk, og de liker nok kanskje litt tynnere menn. Hun sa nummer 4 var den aller verste, så ut som en gorilla.

Her er jo idealet opererte koreanske pretty boys full av sminke.

Jeg er ikke asiatisk, men er tynn selv, så synes det er greit med en som matcher.

Jeg synes 1 er verst da. Og nå har nr 1 fått 2 nye stemmer etter at jeg spurte om det var noen som trollet. Typisk!  :ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke asiatisk, men er tynn selv, så synes det er greit med en som matcher.

Vent noen år, så kan du matche ... nr 1 ;)

Haha, never! Trener 4 ganger i uka, spiser ikke mye. Finnes masse tynne eldre folk. Satser på å bli en av dem. ;)

Hvordan det, du ser ut som nr 1 eller? 

Endret av Kablam
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nr 4, definitivt. Og ja, det er armene og skuldrene som tiltrekker meg. Skikkelig blikkfang, som jason statham, og til og med min forlovede.. Min forlovede er nå en mix av nr 3 (han er for tynn, men så er han også ganske ung, faktisk 1 og ett halvt år yngre enn meg selv!) og 4(han har brede skuldre som er muskuløse, stor brystkasse og gigantiske hender og er generelt en ''stor kar''.. dåååån!).

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

w00t? Nr 3 er så turnoff som det kan få blitt. Pinglete menn er ikke pent. Heller litt for mye enn en som er tynnere enn meg.

Er ikke sikkert han er pinglete, for alt vi vet kan han ta masse backflips, stå på henda og løpe kjemperaskt.

Du og han(mr. nummer 3) er på date, når det plutselig dukker opp en middels stor mann og snakker stygt til deg og vil ha lommeboka di. Da tar mr. nummer 3 en backflip og løper kjemperaskt avgårde :p

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

For de av herrene som lurer, så er det sjelden kvinner ser på en six-pack. Kvinner er mer opptatt av sterke armer og hender pluss brede skuldre. Så tren slik at du blir proporsjonert i over og underkropp, og ikke ha som mål å bli ripped. Ripped er veldig sjelden en vinner. Normalt slank til normsalt slank+ kombinert med en trygghet på seg selv er en garantert vinner hos den absolutte majoriteten av verdens kvinner.

Hmm. Jeg trodde du var mann.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

nr 1, for er sånn kose bamse kropp eg liker, :grin2:  de andre kropp typene ble jeg bare sånn...mhe er ikke vært mye borti de kropp typen før, men liker ikke sånn voldsom med muskler, men armene er jo greit å ha 

Endret av Littlecuriousme12
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...