Drunkenvalley Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Lang historie kort ser jeg ikke på TV sånt sett, og ønsker da hovedsaklig å koble PC til den. Hovedbruken er å bruke den til streams og spill da. I mindre grad er det for film og deling av media når det er besøk. Prioriteringen er for min del at det er lav responstid, da det var veldig frustrerende med en eldre TV jeg hadde som hadde synlig delay. Det trenger ikke akkurat være gaming monitor type kjapp, men det må være mer brukbart enn det apparatet var. Størrelse er ikke veldig viktig for meg, men jeg er i stor grad vant med 43+ tommer skjermer om dagene. Prisen er jeg heller ikke fastsatt i, men ser for meg helst noe i spektrumet av 5000 - 10000. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2016 Er det noen formeninger rundt Sony sin KD49X8005C? Dette er visst Europeiske versjonen av Sony X810C. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 55" er vel tilsvarende x810c, men tror ikke 49" har noe motstykke. Ryktet sier at 55" har VA-panel mens 49" har IPS, så sortnivå og kontrast er nok dårligere på 49". Til gjengjeld har den bedre innsynsvinkel. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 27. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2016 Ok. Blir en stund til den kommer, mtp lagerbeholdningen, men jeg kan vel alltids melde tilbake hva jeg finner ut da når den ankommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå