Leif Olsson Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Andøyværet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Nydelig gjengitte regndråper hvor konturene kommer meget godt fram. Noe regn må en vel leve med ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Nydelig gjengitte regndråper hvor konturene kommer meget godt fram. Noe regn må en vel leve med ? Mvh Ragnar Takk før hyggelig kommentar Ragnar Noe regn :hmm:Før mye nå og før lita sol Bilde er fra taket på min super Honda God helg ! Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Det kommer sol når jeg kommer på besøk i juli Leif! Nydelig bilde, jeg likte det godt jeg Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Når det kan bli så flotte bilder av vannet, da er det vel bare å ønske seg mer da vel ? Du har sikkert hørt sangen "If you want a rainbow, you must have det rain" Go hælj ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Det kommer sol når jeg kommer på besøk i juli Leif! Nydelig bilde, jeg likte det godt jeg Well lady, de vha en god nyhet at du kommer på besøk, velkommen Takk før hyggelig kommentar Hilsen Leif Lord and Nikon mann Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Når det kan bli så flotte bilder av vannet, da er det vel bare å ønske seg mer da vel ? Du har sikkert hørt sangen "If you want a rainbow, you must have det rain" Go hælj ! Mvh. Rolf Hei Rolf. Så riktig, må til vann før at det skal bli en regnbue men nå før mye vann Takk før hyggelig kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg