deaktivert443556 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Jeg åpnet Play Store, gikk inn på en app og forventet å finnet et sted hvor man kjøpe appen som en gave. Det valget ser ikke ut til å finnes, og derfor undersøkte jeg muligheten til å kjøpe gavekort. Så vidt jeg kan se, er den eneste muligheten å dra til en fysisk butikk (7-Eleven/Narvesen/Expert) for å kjøpe et plastkort med en kode som ungen min deretter kan taste inn på telefonen sin. Det er nærmest surrealistisk at ikke slike koder kan selges digitalt direkte i Play Store. Jeg har ikke så veldig lyst til å legge inn kredittkortinformasjonen min i telefonen til datteren min, og lurer derfor på om noen har vært borti problemstillingen og har en enklere løsning enn å dra til Narvesen? Endret 24. juni 2016 av Bradbury Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Pr i dag tror jeg fysisk butikk er eneste alternativ. Fra og med 2. juli ser det imidlertid ut til at deling mellom medlemmer i familien blir mulig. Hvorvidt dette er noe som rulles ut i hele verden med en gang vet jeg ikke. Google is soon to launch the "Google Play Family Library," which will allow up to six people in a family (or their accounts, rather) to share apps they've purchased on Google Play. Kilde: http://www.androidcentral.com/families-will-be-able-buy-android-apps-once-then-share-them 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Interessant. Noe slikt hadde jo vært enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå