Whist1er Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Først tok han pengene du ga han for å kjøpe cideren, og så betalte du 4 høvdinger for at han ikke skulle si at cideren var til deg. Det har aldri vært noe politi i denne saken. Suck it up! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 21. august 2016 Forfatter Del Skrevet 21. august 2016 Han prøver seg på: hva skal vi gjøre? Det er bot på 35k bror" Etter å bare ha "snakket med ungdomspatruljien" fikk han bot på 35k fra de... Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Du svarer: Hei bror, ringte politiet for å forklare situasjonen. De sier at meldingene som vises til ikke er sendt av Politiet. De skal etterforske saken og straffeforfølge de som har utgitt seg som offentlige tjenestemenn. Gi meg de 4050,- tilbake, så er vi skuls. 5 Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Moderatormelding Tråden er flyttet grunnet feil plassering. Kommentarer på moderering tas igjennom PM. Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Hei,Du kan hilse kompisen din å fortelle han at meldingen er falsk. Innkalling til avhør foretas som hovedregel ikke igjennom sms. Uansett har jeg aldri sett noen slike fraser som beskrevet i tilknytning til en innkallelse til avhør. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 La meg ringte politiet og høre med dem for deg? Ekke verre enn det. Send nummeret jeg skal ringe på face isåfall. Da slipper du å stresse mer. 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 23. august 2016 Forfatter Del Skrevet 23. august 2016 Hahaha han er tøff på tlf så skl ta det irl med han. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Ikke la oss lese om det i lokalavisa etterpå da... Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 Neida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå