Rustymagus Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Dresskledde italienere byttes ut med hardbarka krigsveteraner i de amerikanske sørstatene.SNIKTITT: Mafia III Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Føler at grafikken er likt et 5 år gammalt spill. Litt skuffet der.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Nå var hovedpersonen i Mafia 2 også en krigsveteran. Går ann å være både italiener og krigsveteran. Det ene ekskluderer ikke det andre. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Føler at grafikken er likt et 5 år gammalt spill. Litt skuffet der.. Vel, konsollene er vel heller ikke noe bedre enn PCer fra da Mafia 2 kom ut, så sånn sett er det ikke så overraskende. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Dresskledde italienere byttes ut med hardbarka krigsveteraner i de amerikanske sørstatene. Absolutt ikke overrasket over at skulle bli en brautende amerikansk badguy rambo så lenge settinga ble som den ble. Håper bare det ikke blir fullstendig overdrevent med skyting og nedslakting som eksempelvis var tilfelle med ROTTR, og at de faktisk klarer å gjenskape ihvertfall et snev av atmosfæren som Mafia 1 hadde. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hvorfor kaller de det mafia? Mafia har egentlig en veldig snever betydning som "kriminelle italienske familier" Du har også en bredere betydning som "russiske/albansk mafia ect" Men så vit jeg vet ble ikke mafia ordet brukt på svarte gjenger i sørstatene.... Burde heller hete gangster eller noe. Lenke til kommentar
funchenstein Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Burde heller hete gangster eller noe. De burde heller forsvare tittelen ved holde seg til tematikken og tidsperioden i det første Mafia spillet. Selv om jeg kommer til å kjøpe, og sikkert like dette spillet, har ikke dette noe med det første spillet i serien å gjøre. Veldig skuffet over at de har hoppet så langt frem i tid, og GTA-tilnærmingen dette ser ut til å få. Tenk om CD Projekt RED hadde plukket opp hansken og lagt et spill til 30-40`talls Chicago eller New York..... Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Fader rullan, må si jeg ble skuffa. Skal ikke dømme det før det spilt, men AI virket helt fraværende... nesten litt skummelt fraværende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Fader rullan, må si jeg ble skuffa. Skal ikke dømme det før det spilt, men AI virket helt fraværende... nesten litt skummelt fraværende. Utviklerne er sikkert rasister og derfor ikke gitt ai til svarte karakter. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Ble desverre skuffet selv. Likte byen og selve plottet i den forstand, men merker at dette er muligens et spill jeg ikke kommer til å skaffe. Ser ut som at mye av spillet kommer til å bli sittende bak covers mens man skyter og kaster molotivs med "semi-sneaking", samt "Press X to execute"-metoder. Tagging/identifisering av fiender er åpenbart tilstede, noe som tar vekk spenningen spør du meg. Som andre har påpekt så ser også AI ganske livløse ut i den forstand, så tror dette blir mediocre. Hadde vært flott om de kunne tatt tilbake litt av Mafia1 til dette, da det var helt fantastisk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Grafikk,arkitektur stil for tids perioden og atmosfære ser veldig bra ut. Er veldig kult at en kan velge forskjellige fremgangsmåter og spill stil. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Ser vel helt greit ut og med tanke på Mafia 1 & 2 kommer jeg uansett til å gi det en sjanse. Blir spennende å se om det skiller seg nok ut ifra GTA V eller om man kanskje er lei før man starter.. Leit at ikke Mafia 3 fulgte storyen ifra 2`ern videre, jeg var klar for mer av det! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Om det ligner mye på GTA5 så er det slett ikke noe minus i mine øyne. At det er satt til 60-tallet er greit nok - da slipper man å høre på musikk fra 30-tallet. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Om det ligner mye på GTA5 så er det slett ikke noe minus i mine øyne. At det er satt til 60-tallet er greit nok - da slipper man å høre på musikk fra 30-tallet. Ja det skal sies er ett pluss Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Vet ikke om dette er den store Mafia 3 tråden egentlig, men det kom nå ihvertfall ett par nye trailere til spillet her idag: Mafia 3 trailers introduce the Marcanos and frontman Lincoln Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå