Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Ranem kirke Overhalla kommune Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Du fant utvilsomt riktig ståsted her Ragnar. Kirken ble fint plassert mellom trærne som ramme. Som alltid fra deg, super eksponering. Pluss for interessant tekst. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Du fant utvilsomt riktig ståsted her Ragnar. Kirken ble fint plassert mellom trærne som ramme. Som alltid fra deg, super eksponering. Pluss for interessant tekst. Mvh. Rolf Takker så mye for din kommentar. Innfallet av lys var på min side, ellers så jobber jeg en del med å finne ståsted, tidspunkt mv. Denne gangen bare på gjennomreise og litt tilfeldig at forholdene var så bra. De fleste kirker er avbildet på nett. Jeg ser på disse, og forsøker å få fram et resultat som minst matcher disse presentasjonene. Noen mål må man jo ha. Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Flott bilde med god beskrivelse M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg også har samme interesse for kirker som du, ofte veldig flotte byggverk! Fint fotografert, men jeg tror et lite toppkutt kunne gjort seg. Jeg var i St.Peterskirka i Roma for noen år siden...superkult!! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Flott bilde med god beskrivelse M v h Leif Takker for det leif ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg også har samme interesse for kirker som du, ofte veldig flotte byggverk! Fint fotografert, men jeg tror et lite toppkutt kunne gjort seg. Jeg var i St.Peterskirka i Roma for noen år siden...superkult!! Hei Helene, noterer meg ditt forslag til kutt. Nyttig med feedback. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg