12345abc Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Har gjenferd/spøkelser som går igjen hjemme, er det mulig og sende dem videre? Vil bare ha seriøse svar og ikke tulle svar Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Hei. Jeg hørte en gang at man kunne skrike ut i rommet "ikke plag meg mer, dra vekk". Vet at dette høres sarkastisk ut, men det var det jeg fikk høre fra noen som har hatt dette.. Evt så kan man jo kontakte noen som kan drive dem ut? Et spørsmål til deg, kom dem nylig eller har dem alltid vært der? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Nei, dessverre har demonutdrivelse vist seg å ha liten effekt. Du må belage deg på å ha de hengende etter deg selv når du flytter. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Du er på et åpent diskusjonsforum og vil bare ha seriøse svar? Lykke til med det Har du ikke sett åndenes makt på TV? De sender tilbake spøkelser i nesten hver episode. Sett inn annonse på Finn.no så får du nok mange svar fra seriøse folk som fikser biffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå