Jarv!s Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Hei. Kanskje jeg ikke har gjort god nok research, men jeg har hvertfall ikke klart å finne noe powerbank som kan lades med samme kabel som Iphone kabelen. Eneste jeg har sett som har ala denne løsningen er batteridekslet til iphone 6/6s. Noen lurer sikkert på hvorfor dette er viktig, men svaret er enkelt.. Vil ikke måtte bære med meg en ekstra lader til telefonen min. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Du trenger vel strengt tatt en annen ladekabel og ikke en ny lader for å lade en powerbank. Det går fint å lade de med ladere fra Apple også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Hva med en micro usb til apple lightning adapter? Da trenger du kun en kabel for å lade både powerbank og telefon. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Gammel tråd, men fortsatt: Tomo T4 kan lades med lightning og micro usb. Den kommer dog uten batteri så du må plukke celler ut av ett gammelt laptopbatteri eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå