Gå til innhold

Retrofeeling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet jo ikke hva du er ute etter å formidle her, men jeg synes at modellene blir litt stive og kunstige i settingen....litt lite sannsynlig å være så rette i ryggen og pyntelige etter to flasker...(det ville ikke jeg vært i hvert fall..jeg hadde nok flata ut på sofaen der! :lol:)

Ellers er det jo moro med 70-tallet da!

Lenke til kommentar

Herlig lyssetting, og utsnitt for øvrig. Helene er inne på det, modellen i stolen kan for oss betraktere virke noe oppstilt. Blikket er ettertenksomt som du sikkert ønsker å formidle, men så var det posituren som kan virke noe "konstruert". Synd å komme med noe negativt i dine bilder, de er jo i all hovedsak så flotte, men så fant jeg altså denne gangen noe å pirke på.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingene. Ja når det gjelder de stive positurene så var det det som var meningen..skal mer være et mote/kunstbilde enn et protrettbilde. vi var på et nedlagt menatlsykehus. denne møbleringen fikk vi til da vi lette i forskjellige rom .. og møblerte det slik at det skulle se ut som en retrostue. Vi fant disse koppene i et gammelt kjøkken der det kun var noen få ting igjen.. nesten helt tomt.. flaskene kunne få være med for å skape litt mer undring i bildet..

Takk for deres synspunkter :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingene. Ja når det gjelder de stive positurene så var det det som var meningen..skal mer være et mote/kunstbilde enn et protrettbilde. vi var på et nedlagt menatlsykehus. denne møbleringen fikk vi til da vi lette i forskjellige rom .. og møblerte det slik at det skulle se ut som en retrostue. Vi fant disse koppene i et gammelt kjøkken der det kun var noen få ting igjen.. nesten helt tomt.. flaskene kunne få være med for å skape litt mer undring i bildet..

Tenkte nok du hadde en tanke med det! Dette minner meg om dukkehus og barbiedukker på en måte. :)

Lenke til kommentar

Tenkte nok du hadde en tanke med det! Dette minner meg om dukkehus og barbiedukker på en måte. :)

Ja det ser jo ut som det Helene når jeg tenker efter det er bra :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...