Ovidia2 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Retrofeeling Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg vet jo ikke hva du er ute etter å formidle her, men jeg synes at modellene blir litt stive og kunstige i settingen....litt lite sannsynlig å være så rette i ryggen og pyntelige etter to flasker...(det ville ikke jeg vært i hvert fall..jeg hadde nok flata ut på sofaen der! ) Ellers er det jo moro med 70-tallet da! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Herlig lyssetting, og utsnitt for øvrig. Helene er inne på det, modellen i stolen kan for oss betraktere virke noe oppstilt. Blikket er ettertenksomt som du sikkert ønsker å formidle, men så var det posituren som kan virke noe "konstruert". Synd å komme med noe negativt i dine bilder, de er jo i all hovedsak så flotte, men så fant jeg altså denne gangen noe å pirke på. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Veldig fin balanse mellom lys og skygger. Artig setting, og retro interiør og bekledning på modellene. Flasken på bordet burde kanskje vært byttet ut med en kaffekanne ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Tusen takk for tilbakemeldingene. Ja når det gjelder de stive positurene så var det det som var meningen..skal mer være et mote/kunstbilde enn et protrettbilde. vi var på et nedlagt menatlsykehus. denne møbleringen fikk vi til da vi lette i forskjellige rom .. og møblerte det slik at det skulle se ut som en retrostue. Vi fant disse koppene i et gammelt kjøkken der det kun var noen få ting igjen.. nesten helt tomt.. flaskene kunne få være med for å skape litt mer undring i bildet.. Takk for deres synspunkter Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Tusen takk for tilbakemeldingene. Ja når det gjelder de stive positurene så var det det som var meningen..skal mer være et mote/kunstbilde enn et protrettbilde. vi var på et nedlagt menatlsykehus. denne møbleringen fikk vi til da vi lette i forskjellige rom .. og møblerte det slik at det skulle se ut som en retrostue. Vi fant disse koppene i et gammelt kjøkken der det kun var noen få ting igjen.. nesten helt tomt.. flaskene kunne få være med for å skape litt mer undring i bildet.. Takk for deres synspunkter Tenkte nok du hadde en tanke med det! Dette minner meg om dukkehus og barbiedukker på en måte. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Tusen takk for tilbakemeldingene. Ja når det gjelder de stive positurene så var det det som var meningen..skal mer være et mote/kunstbilde enn et protrettbilde. vi var på et nedlagt menatlsykehus. denne møbleringen fikk vi til da vi lette i forskjellige rom .. og møblerte det slik at det skulle se ut som en retrostue. Vi fant disse koppene i et gammelt kjøkken der det kun var noen få ting igjen.. nesten helt tomt.. flaskene kunne få være med for å skape litt mer undring i bildet.. Takk for deres synspunkter Tenkte nok du hadde en tanke med det! Dette minner meg om dukkehus og barbiedukker på en måte. Ja det ser jo ut som det Helene når jeg tenker efter det er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg