lundez Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Er det bare noe jeg innbiller med dette? at det kan være færre feil i engelsk versjon av xp? Lenke til kommentar
mozz Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tror ikke det er noe forskjell. Jeg har selvfølgelig sett stavefeil, men det forekommer sikkert i den engelske også. Lenke til kommentar
tjuksa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det jeg har opplevd av "feil" er engleske programmer... la oss ta Adobe Premiere f.eks. lagrer filer med , istedet for . og dette skyldes amerikansk måte å skrive dato, tid og tall på i forhold til norske måter som er med , Dette gjør NOE (ikke alltid mye - mer bug egentilg) med forskjellige programmer. Men det KAN jo nesten oppfattes som bugs i windows ... kjøres alt på englesk kommer jo ikke disse problemene opp hehe, selv om det er skikkelig teit, har jeg gått over til å benytte meg av 100% USA på min videoredigerinsmaskin for å slippe sånne schitfeil :shocking: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå