LMH1 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Hei, noen som har Sony m4 aqua som vet hvordan man slår den av når den henger i oppstart? Prøvd å holde power knappen inne i 5-10 sekunder, men dem fremdeles vises oppstartbilde i over 15 minutter. Problemet med nye mobiler man får ikke tatt ut batteriet, så det må man utelukke. Håper jeg slipper å ta mobilen på reprasjon da det vil ta noen uker. Skulle ikke tro en så gammel mobil har firmware oppdateringer. Så kanskje den har sluttet å virke? Eller må jeg bare vente til batteriet går tomt? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Det er ikke slik som på M5 at du har en reset knapp inne ved sim kort luken ? 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 http://support.sonymobile.com/global-en/xperiam4aqua/userguide/resetting-your-device/ Godt mulig det er det, men måtte vente til batteriet gikk tomt for så å sette den til lading for problemet ble løst. Er surt med mobilforhandlere som tar 300-500 kr i reprasjonskotnader ved ikke funnet noe feil. Normalsett burde det være lett å fikse problemer selv. Så håper jeg ikke får mere problemet med mobilen. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Nå har jeg hatt 2 samme problem, heldigvis løser det seg midligtidig ved å resete mobilen ikke tilbakestilling. Samme skjer med tilbakestilling også. Bør det være nødvendig å bruke reset knappen på dette eller hva tror dere er feil? SD kortet som henger seg opp eller mobilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå