akelbo Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Tidligere Ubsoft-utviklere blander sverdkamp og «twin stick»-skyting.Action-spillet Furi består utelukkende av sjefskamper Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Lignet faktisk mye på El shaddai som kom til ps3 for en stund tilbake. Art stilen tenker jeg på. Bare synd det ikke blir slipt til ps3 fordi jeg ikke har ps4. Men hvis det kommer flere h&s spill til ps4 så kommer jeg sikkert til å kjøpe meg det også. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Blir det egentlig sjefskamper (for et snodig ord btw) hvis ikke det er menigkamper (i mangel på bedre ord)? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Er ordet "sjefskamper" noe redaksjonen får støtte fra Norsk Språkråd for å bruke? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Blir det egentlig sjefskamper (for et snodig ord btw) hvis ikke det er menigkamper (i mangel på bedre ord)? Er vel heller "arena" kamper. Ja det er feil å ha "sjefskamper" om de ikke er sjef over noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå