Gå til innhold

Klassikeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo...

Du flyr høyt, nå om dagen:-) Fin dybde i dette også, med kledelig blå/grått skjær. Fått deg vidvinkel kanskje?

Go Fredda!

Jeg flyr høyt og lavt jeg :wee:

Har lånt meg en 14mm vidvinkel for å teste ut, men har nå bestilt meg et grisedyrt objektiv 16-35mm, det gleder jeg meg til å bruke på ferie! :) (Jeg får jo da egentlig ikke råd til å dra på ferie...får sove i telt... :ohmy: )

Go' fredda'! :dribble:

Lenke til kommentar

Flott oversiktsbilde. Enig at det labert her - var mer aktivitet før, men nå er det ferietid og jeg 'slår av' pc - men kommer igjen :)

Hei Torhild og takk for fin tilbakemelding! :)

Ja, en må regne med litt feriestemning her inne, jeg blir nok litt borte jeg også når jeg drar på min Nordnorgeferie.

Jeg synes bare at noen andre enn de vanlige 5-6 personene også kunne gi noen kommentarer innimellom. :D

Lenke til kommentar

Nei, ingen tvil. På min tur til Ålesund i fjor tok jeg mange bilder med samme motiv. Her i kveldslys uten sol, noe som gir en egen stemning i bildet. Skiller seg derfor litt ut fra mengden.

Mvh Ragnar

Hei Ragnar! :)

Skyer gjør seg ofte godt på bilde de! :) Det er ikke alltid de fineste bildene kommer på de fineste dagene :)

Tusen takk for fin kommentar :D

Lenke til kommentar

Det er artig å se denne flotte byen i fugleperspektiv :) Det er vanskelig å unngå fortegning i ytterkantene med vidvinkel, ser ut til at du har fått en liten dose her på venstre side. Kanskje det hele også heller litt mot venstre ? Veldig bra skarphet og eksponering.

Mvh. Rolf

Eeeeeendelig var det noen som påpekte at det er skeivt!! :) :)

Jeg så det var skeivt, men gadd ikke gjøre noe med det i farta, ville se om noen kommenterte på det. :thumbup:

Jeg har bestillt meg 16-35mm nå (Sony) Det blir ultraspennende å prøve, tror det blir midt i blinken for meg og mine landskaper.

Takk takk for kommentar! God helg Rolf!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...