Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Klassikeren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Litt labert inne på kritikken nå om dagen, så fint hvis dere som tross alt er innom tar dere bryet å legge igjen noen ord på et par bilder Husk at det er ingen fasit og det er ikke skummelt å mene noe. God helg til alle sammen! Jaggu er det fredag igjen! Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Flott utsiktsbidle med fine skyer Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Om jeg skulle pirke på noe hadde jeg nok ventet til cruisebåten var med synlig i horisonten.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Om jeg skulle pirke på noe hadde jeg nok ventet til cruisebåten var med synlig i horisonten.. Ja, helt enig, det ville jeg normalt ha gjort også, men hadde det travelt med å henge på trimgjengen jeg var med.. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Jo... Du flyr høyt, nå om dagen:-) Fin dybde i dette også, med kledelig blå/grått skjær. Fått deg vidvinkel kanskje? Go Fredda! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Flott oversiktsbilde. Enig at det labert her - var mer aktivitet før, men nå er det ferietid og jeg 'slår av' pc - men kommer igjen 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Jo... Du flyr høyt, nå om dagen:-) Fin dybde i dette også, med kledelig blå/grått skjær. Fått deg vidvinkel kanskje? Go Fredda! Jeg flyr høyt og lavt jeg Har lånt meg en 14mm vidvinkel for å teste ut, men har nå bestilt meg et grisedyrt objektiv 16-35mm, det gleder jeg meg til å bruke på ferie! (Jeg får jo da egentlig ikke råd til å dra på ferie...får sove i telt... ) Go' fredda'! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Flott oversiktsbilde. Enig at det labert her - var mer aktivitet før, men nå er det ferietid og jeg 'slår av' pc - men kommer igjen Hei Torhild og takk for fin tilbakemelding! Ja, en må regne med litt feriestemning her inne, jeg blir nok litt borte jeg også når jeg drar på min Nordnorgeferie. Jeg synes bare at noen andre enn de vanlige 5-6 personene også kunne gi noen kommentarer innimellom. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Nei, ingen tvil. På min tur til Ålesund i fjor tok jeg mange bilder med samme motiv. Her i kveldslys uten sol, noe som gir en egen stemning i bildet. Skiller seg derfor litt ut fra mengden. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Nei, ingen tvil. På min tur til Ålesund i fjor tok jeg mange bilder med samme motiv. Her i kveldslys uten sol, noe som gir en egen stemning i bildet. Skiller seg derfor litt ut fra mengden. Mvh Ragnar Hei Ragnar! Skyer gjør seg ofte godt på bilde de! Det er ikke alltid de fineste bildene kommer på de fineste dagene Tusen takk for fin kommentar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Nydelig utsiktslandskapsbilde av Ålesund . Fin komp med en flott og skyet/dramatisk himmel . Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Det er artig å se denne flotte byen i fugleperspektiv Det er vanskelig å unngå fortegning i ytterkantene med vidvinkel, ser ut til at du har fått en liten dose her på venstre side. Kanskje det hele også heller litt mot venstre ? Veldig bra skarphet og eksponering. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Det er artig å se denne flotte byen i fugleperspektiv Det er vanskelig å unngå fortegning i ytterkantene med vidvinkel, ser ut til at du har fått en liten dose her på venstre side. Kanskje det hele også heller litt mot venstre ? Veldig bra skarphet og eksponering. Mvh. Rolf Eeeeeendelig var det noen som påpekte at det er skeivt!! :) Jeg så det var skeivt, men gadd ikke gjøre noe med det i farta, ville se om noen kommenterte på det. Jeg har bestillt meg 16-35mm nå (Sony) Det blir ultraspennende å prøve, tror det blir midt i blinken for meg og mine landskaper. Takk takk for kommentar! God helg Rolf! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Nydelig utsiktslandskapsbilde av Ålesund . Fin komp med en flott og skyet/dramatisk himmel . Mvh Alec Takk takk kjære Alec! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg