Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sædkvalitet promille

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde det gjaldt Tou, men den faren er jo forlengst over.  Hvorfor det skulle gjelde dem skjønte jeg imidlertid aldri, for man kunne jo like godt drikke vann.

I tilfelle du ikke allerede har skjønt det, så er du fullstendig på jordet.  Om man er full eller ikke påvirker ikke faren for graviditet det minste, med mindre du er så drita at den ikke vil opp og stå.  Faktisk har jeg fryktelig vanskelig for å se hvordan noen kan tro noe så idiotisk, så kanskje du bare troller?

Endret av Belfaborac
Lenke til kommentar

hva er det med Tuborg ølen da?

men det er jo slik. Alkoholen som bedøver nervesystemet så den bedøver sædcellene også. så det blir som jeg har sagt. så det blir ikke det samme som med edru folk som har sex og så graviditet. Men det er jo ikke bare Tuborg. Det er jo alkohol. Turborg er bare et av merkene i alkoholen.

Anonymous poster hash: 30463...2b5
Lenke til kommentar

Man må trolle litt med litt dumme spørsmål.. Fulle folk kan selvfølgelig gjøre deg gravid.. Sædcellene ligger trossal ferdigladet og er helt uavhengig i hva man drikker der å da.. I beste tilfellet om man har sex med en full fyr er han for full til å få noen utløsning.. Så det er vel heller der det ligger.....

• Liker 4
Lenke til kommentar

er det ikke slik at jentene ikke kan bli gravide hvis gutten er full? Hvis du er full så kan ikke sæden være "fruktbar" hvis dere forstår. Altså at mannen må være edru hvis det skal være "fare" for graviditet og slikt.

Enten så tuller du med oss eller så tror du på alt du hører. Hvor mange promille må man ha for å regne "fullheten" som prevansjon da?

Sæden blir forvirret, ja, men kommer den seg frem og inn på riktig tidspunkt av damas syklus så blir hun gravid.

Tror du på hvis jeg sier at man har større sjanse for å få kreft hvis man klipper håret for ofte?

Lenke til kommentar

er det ikke slik at jentene ikke kan bli gravide hvis gutten er full? Hvis du er full så kan ikke sæden være "fruktbar" hvis dere forstår. Altså at mannen må være edru hvis det skal være "fare" for graviditet og slikt.

Hvor mange promille må man ha for å regne "fullheten" som prevansjon da?

Når man passerer 10 så er det vel relativt preventivt. Døde menn har ikke sex... ;)

Sæden blir forvirret, ja, men kommer den seg frem og inn på riktig tidspunkt av damas syklus så blir hun gravid.

Neida. Sæden bryr seg ikke. Sædkvaliteten kan bli dårligere ved lang tids overdreven drikking, men er sæden av god kvalitet vet den ingenting om hvor full du er akkurat den kvelden.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...