Gå til innhold

Steam Summersale er igang.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følte endelig jeg kunne ta meg råd til GTA 5 da det gikk fra 550kr til 323kr :D

Ganske utrolig at PC versjonen av et spill fra 2013 fortsatt koster over 300,- etter å ha blitt satt ned 40% :D Men nå har jo GTA V vært latterlig dyrt på Steam siden launch, og jeg kjøpte det en annen plass for en mer fornuftig penge.

Har vært ganske rolig så langt for min del. Kun handlet TWD: Michonne og Doom for totalt 290 spenn. Ikke så verst det.

Lenke til kommentar

Har såpass mange spill jeg ikke har spilt pluss at det kommer en del interessante (forhåpentligvis) titler fremover, så jeg kommer ikke til å kjøpe noe som helst i år. Med mindre de mot formodning gir ut noen nye titler med redusert pris, men det tror jeg ikke skjer.

Jeg synes over 300 kroner for GTA5 fortsatt er for dyrt for et så gammelt spill. Helt utrolig at det har kostet 599 frem til nå. Jeg har ventet lenge på at det skulle gå ned i pris bare for å teste hvor mye bedre PC-versjonen er, men nå har det gått så lang tid og det kommer så mange andre titler fremover at jeg nok bare dropper det helt.

Lenke til kommentar

Endte opp med:
SOMA - Kr. 100,-
Fallout 4 - Kr. 249,50

Element4l - Kr. 35,-

Day of the tentacle remastered - Kr. 60,-

Ender vel sikkert med noe mer etterhvert :-p (Som sagt så gjort. Endte opp med Shadow Warrior - Special edition for Kr. 34,-).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Varer til 4. Juli. Følte endelig jeg kunne ta meg råd til GTA 5 da det gikk fra 550kr til 323kr :D Skriv gjerne tips til andre spill på salg:)

Her om dagen kjøpte jeg GTA5 og Watch Dogs til XBone til en hundrelapp pr stykk på Elkjøp. ;)

On-topic kjøpte jeg Zombie Army Trilogy til kr 60. Elsket Sniper Elite 3, og har hatt lyst på ZAT lenge. Er bare rimelig skeptisk til zombie-versjoner av spill, og med kun 15 brett høres det ikke ut som så mye gameplay (men hvis hvert brett tar en time i gjennomsnitt blir det jo noe annet.) Vi får se. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Har såpass mange spill jeg ikke har spilt pluss at det kommer en del interessante (forhåpentligvis) titler fremover, så jeg kommer ikke til å kjøpe noe som helst i år. Med mindre de mot formodning gir ut noen nye titler med redusert pris, men det tror jeg ikke skjer.

Jeg synes over 300 kroner for GTA5 fortsatt er for dyrt for et så gammelt spill. Helt utrolig at det har kostet 599 frem til nå. Jeg har ventet lenge på at det skulle gå ned i pris bare for å teste hvor mye bedre PC-versjonen er, men nå har det gått så lang tid og det kommer så mange andre titler fremover at jeg nok bare dropper det helt.

Skulle nesten tro det var Apple som lagde GTA 5 siden de har som vane å prise seg ut av markedene med sine lattlige over priser på alt de har henda på! venter til det kommer på Gog tror jeg!

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

Skulle nesten tro det var Apple som lagde GTA 5 siden de har som vane å prise seg ut av markedene med sine lattlige over priser på alt de har henda på! venter til det kommer på Gog tror jeg!

Rockstar er langt fra de verste når det gjelder prising.

Vil si at EA med COD Serien er langt verre, og hakk i hel har du Square Enix med FF serien

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om Rockstar generelt er ille siden jeg vanligvis kjøper spillene deres på release og til konsoll, men akkurat GTA5 er det verste eksemplet jeg vet om på Steam på et gammelt spill som har ligget med nypris i år og dag.

CoD spiller jeg ikke, men de meste av Final Fantasy som ligger på Steam er veldig billig. Vi snakker 100-200 kroner.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Noen billigere DX12\vulcan spill på salg?

Da jeg trenger å teste GTX titan SLI på maks å se om det gir bedre ytelse.

Rise Of The Tomb Raider er ikke mulig å ha fraps\msi Afterburner kjørende i bakgrunnen for å måle skjermkort\cpu belasting. Doom 4 gir ikke så veldig bra utnyttelse av SLI, den gir bedre ytelse med rask 4 kjerner (i7 2600k eller nyere). Så GTX 1080 er raskere en 2x GTX titan SLI.

Så trenger en annet spill.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Noen billigere DX12\vulcan spill på salg?

Da jeg trenger å teste GTX titan SLI på maks å se om det gir bedre ytelse.

Rise Of The Tomb Raider er ikke mulig å ha fraps\msi Afterburner kjørende i bakgrunnen for å måle skjermkort\cpu belasting. Doom 4 gir ikke så veldig bra utnyttelse av SLI, den gir bedre ytelse med rask 4 kjerner (i7 2600k eller nyere). Så GTX 1080 er raskere en 2x GTX titan SLI.

Så trenger en annet spill.

MSI Afterburner funker fint det, må bare bruke skjerm #2 å leggetil framerate til msi afterburner hwmonitor (detach greia).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...