jonerlend Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Varer til 4. Juli. Følte endelig jeg kunne ta meg råd til GTA 5 da det gikk fra 550kr til 323kr Skriv gjerne tips til andre spill på salg:) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Da tar du turen innom denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1240126 Endret 25. juni 2016 av Thor. Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Klarte ikkje å motstå Doom til 240kr. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Da tar du turen innom denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1730004&utm_source=mytsuggest Kommer rett tilbake til denne tråden jeg iallefall. 2 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Da tar du turen innom denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1730004&utm_source=mytsuggest Kommer rett tilbake til denne tråden jeg iallefall. Svarte før morgenkaffen var fortært. Korrigert. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Da tar du turen innom denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1730004&utm_source=mytsuggest Kommer rett tilbake til denne tråden jeg iallefall. Svarte før morgenkaffen var fortært. Korrigert. Nå var det bra ja! Takker. 1 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Følte endelig jeg kunne ta meg råd til GTA 5 da det gikk fra 550kr til 323kr Ganske utrolig at PC versjonen av et spill fra 2013 fortsatt koster over 300,- etter å ha blitt satt ned 40% Men nå har jo GTA V vært latterlig dyrt på Steam siden launch, og jeg kjøpte det en annen plass for en mer fornuftig penge. Har vært ganske rolig så langt for min del. Kun handlet TWD: Michonne og Doom for totalt 290 spenn. Ikke så verst det. Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Deilig Borderlands-bundle til bare 200 nå Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Har såpass mange spill jeg ikke har spilt pluss at det kommer en del interessante (forhåpentligvis) titler fremover, så jeg kommer ikke til å kjøpe noe som helst i år. Med mindre de mot formodning gir ut noen nye titler med redusert pris, men det tror jeg ikke skjer. Jeg synes over 300 kroner for GTA5 fortsatt er for dyrt for et så gammelt spill. Helt utrolig at det har kostet 599 frem til nå. Jeg har ventet lenge på at det skulle gå ned i pris bare for å teste hvor mye bedre PC-versjonen er, men nå har det gått så lang tid og det kommer så mange andre titler fremover at jeg nok bare dropper det helt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Endte opp med:SOMA - Kr. 100,-Fallout 4 - Kr. 249,50 Element4l - Kr. 35,- Day of the tentacle remastered - Kr. 60,-Ender vel sikkert med noe mer etterhvert :-p (Som sagt så gjort. Endte opp med Shadow Warrior - Special edition for Kr. 34,-). Endret 27. juni 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Varer til 4. Juli. Følte endelig jeg kunne ta meg råd til GTA 5 da det gikk fra 550kr til 323kr Skriv gjerne tips til andre spill på salg:) Her om dagen kjøpte jeg GTA5 og Watch Dogs til XBone til en hundrelapp pr stykk på Elkjøp. On-topic kjøpte jeg Zombie Army Trilogy til kr 60. Elsket Sniper Elite 3, og har hatt lyst på ZAT lenge. Er bare rimelig skeptisk til zombie-versjoner av spill, og med kun 15 brett høres det ikke ut som så mye gameplay (men hvis hvert brett tar en time i gjennomsnitt blir det jo noe annet.) Vi får se. Endret 27. juni 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Har såpass mange spill jeg ikke har spilt pluss at det kommer en del interessante (forhåpentligvis) titler fremover, så jeg kommer ikke til å kjøpe noe som helst i år. Med mindre de mot formodning gir ut noen nye titler med redusert pris, men det tror jeg ikke skjer. Jeg synes over 300 kroner for GTA5 fortsatt er for dyrt for et så gammelt spill. Helt utrolig at det har kostet 599 frem til nå. Jeg har ventet lenge på at det skulle gå ned i pris bare for å teste hvor mye bedre PC-versjonen er, men nå har det gått så lang tid og det kommer så mange andre titler fremover at jeg nok bare dropper det helt. Skulle nesten tro det var Apple som lagde GTA 5 siden de har som vane å prise seg ut av markedene med sine lattlige over priser på alt de har henda på! venter til det kommer på Gog tror jeg! Endret 28. juni 2016 av Tåka Lenke til kommentar
uGn Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Day of the tentacle ?! Omg! MÅHA! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Har såpass mange spill jeg ikke har spilt pluss at det kommer en del interessante (forhåpentligvis) titler fremover, så jeg kommer ikke til å kjøpe noe som helst i år. Med mindre de mot formodning gir ut noen nye titler med redusert pris, men det tror jeg ikke skjer. Jeg synes over 300 kroner for GTA5 fortsatt er for dyrt for et så gammelt spill. Helt utrolig at det har kostet 599 frem til nå. Jeg har ventet lenge på at det skulle gå ned i pris bare for å teste hvor mye bedre PC-versjonen er, men nå har det gått så lang tid og det kommer så mange andre titler fremover at jeg nok bare dropper det helt. Skulle nesten tro det var Apple som lagde GTA 5 siden de har som vane å prise seg ut av markedene med sine lattlige over priser på alt de har henda på! venter til det kommer på Gog tror jeg! Rockstar er langt fra de verste når det gjelder prising. Vil si at EA med COD Serien er langt verre, og hakk i hel har du Square Enix med FF serien Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Jeg vet ikke om Rockstar generelt er ille siden jeg vanligvis kjøper spillene deres på release og til konsoll, men akkurat GTA5 er det verste eksemplet jeg vet om på Steam på et gammelt spill som har ligget med nypris i år og dag. CoD spiller jeg ikke, men de meste av Final Fantasy som ligger på Steam er veldig billig. Vi snakker 100-200 kroner. Endret 28. juni 2016 av Spartapus Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Noen billigere DX12\vulcan spill på salg? Da jeg trenger å teste GTX titan SLI på maks å se om det gir bedre ytelse. Rise Of The Tomb Raider er ikke mulig å ha fraps\msi Afterburner kjørende i bakgrunnen for å måle skjermkort\cpu belasting. Doom 4 gir ikke så veldig bra utnyttelse av SLI, den gir bedre ytelse med rask 4 kjerner (i7 2600k eller nyere). Så GTX 1080 er raskere en 2x GTX titan SLI. Så trenger en annet spill. Endret 28. juni 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Noen billigere DX12\vulcan spill på salg? Da jeg trenger å teste GTX titan SLI på maks å se om det gir bedre ytelse. Rise Of The Tomb Raider er ikke mulig å ha fraps\msi Afterburner kjørende i bakgrunnen for å måle skjermkort\cpu belasting. Doom 4 gir ikke så veldig bra utnyttelse av SLI, den gir bedre ytelse med rask 4 kjerner (i7 2600k eller nyere). Så GTX 1080 er raskere en 2x GTX titan SLI. Så trenger en annet spill. MSI Afterburner funker fint det, må bare bruke skjerm #2 å leggetil framerate til msi afterburner hwmonitor (detach greia). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå