Gå til innhold

Automatisk oppstart

Lucifer 666

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker Windows sin Scheduled Tasks (ligger under Accessories -> System Tools) til å starte programmene om natta. I tillegg starter jeg et lite freeware program som slår av maskinen på et bestemt klokkeslett. Programmet heter Autoclose og kan lastes ned herifra: [url="http://htttp://www.geocities.com/pbornet/autoclose.htm"]Autoclose[/url]
Lenke til kommentar

du kan planlegge oppgåver under kontrollpanel i win xp, tidlegare versjonar trur eg det ligg i min datamaskin. ellers kan du skrive cmd-filer som kan brukast til å starte fleire programmer ++++++

skal du for eksempel starte program1.exe og program2.exe klokka 2 og deretter skru av maskina etter 1,5 time gjer du slik:

last ned timed shutdown

opne notepad og skriv dette:

run banatilprogram1\program1.exe

run banatilprogram2\program2.exe

velg lagre som og gi den eit namn som "test.cmd", hermeteikn og .cmd må vere med.

legg inn .cmd fila til å starte klokka 2 ved hjelp av planlegge oppgåver.

start timed shutdown og still inn dette til å avslutte maskina slik du vil, når du vil.

er dette for innvikla må nokon andre forklare det.

Lenke til kommentar
du kan planlegge oppgåver under kontrollpanel i win xp, tidlegare versjonar trur eg det ligg i min datamaskin. ellers kan du skrive cmd-filer som kan brukast til å starte fleire programmer ++++++

skal du for eksempel starte program1.exe og program2.exe klokka 2 og deretter skru av maskina etter 1,5 time gjer du slik:

last ned timed shutdown

opne notepad og skriv dette:

run banatilprogram1\program1.exe

run banatilprogram2\program2.exe

velg lagre som og gi den eit namn som "test.cmd", hermeteikn og .cmd må vere med.

legg inn .cmd fila til å starte klokka 2 ved hjelp av planlegge oppgåver.

start timed shutdown og still inn dette til å avslutte maskina slik du vil, når du vil.

er dette for innvikla må nokon andre forklare det.

Takker så mye!!

Dette må jeg teste ut ja... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...