Lucifer 666 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Finnes det et program som kan starte og stoppe programmer etter et gitt tidspunkt?? Tenker på f.eks. starte DC++ om natta og av igjen om morgenen eller noe lignene. Noen som vet?? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Kan det i såfall lages lett selv? (vis ikke noen alerede har gjort det da) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har ikke Windows scheduler eller hvordan det skrives? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Har ikke Windows scheduler eller hvordan det skrives? Om noen vet det, og isåfall hvor og hvordan den virker blir jeg meget takknemlig :yikes: Lenke til kommentar
Gullfot Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg bruker Windows sin Scheduled Tasks (ligger under Accessories -> System Tools) til å starte programmene om natta. I tillegg starter jeg et lite freeware program som slår av maskinen på et bestemt klokkeslett. Programmet heter Autoclose og kan lastes ned herifra: [url="http://htttp://www.geocities.com/pbornet/autoclose.htm"]Autoclose[/url] Lenke til kommentar
Kapaks Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du kan jo også lage et par macro's, søk eter macro på download.com. i mange av programmene kan du velge om macroen skal kjøres på en bestemt tid. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 du kan planlegge oppgåver under kontrollpanel i win xp, tidlegare versjonar trur eg det ligg i min datamaskin. ellers kan du skrive cmd-filer som kan brukast til å starte fleire programmer ++++++ skal du for eksempel starte program1.exe og program2.exe klokka 2 og deretter skru av maskina etter 1,5 time gjer du slik: last ned timed shutdown opne notepad og skriv dette: run banatilprogram1\program1.exe run banatilprogram2\program2.exe velg lagre som og gi den eit namn som "test.cmd", hermeteikn og .cmd må vere med. legg inn .cmd fila til å starte klokka 2 ved hjelp av planlegge oppgåver. start timed shutdown og still inn dette til å avslutte maskina slik du vil, når du vil. er dette for innvikla må nokon andre forklare det. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 du kan planlegge oppgåver under kontrollpanel i win xp, tidlegare versjonar trur eg det ligg i min datamaskin. ellers kan du skrive cmd-filer som kan brukast til å starte fleire programmer ++++++ skal du for eksempel starte program1.exe og program2.exe klokka 2 og deretter skru av maskina etter 1,5 time gjer du slik: last ned timed shutdown opne notepad og skriv dette: run banatilprogram1\program1.exe run banatilprogram2\program2.exe velg lagre som og gi den eit namn som "test.cmd", hermeteikn og .cmd må vere med. legg inn .cmd fila til å starte klokka 2 ved hjelp av planlegge oppgåver. start timed shutdown og still inn dette til å avslutte maskina slik du vil, når du vil. er dette for innvikla må nokon andre forklare det. Takker så mye!! Dette må jeg teste ut ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå