guest_anon Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 "jeg har kronisk migrene" "god bedring" eller "jeg har terminal kreft" "god bedring" Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Å oppføre seg som om at andre SKAL skrive god bedring når man har migrene er direkte narcissistisk. Og viser at personen lider av noe mer enn bare migrene. Å bli fornærmet over at noen ikke skriver god bedring er tullete. Det kalles for å være ekstremt oversensitiv. Som de sier på godt norsk: "Grow a pair". 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Dersom en venn tar kontakt, og spør om man kan finne på noe, også sier jeg at jeg kan ikke skrive nå. Har migrene i kveld, og må sove. Svaret tilbake blir: Godnatt... uten noe god bedring... Er ikke det ganske uhøflig oppførsel? hva tenker dere? Altså nå snakker jeg generellt om folkeskikk. Greit: vedkommende tenkte seg gjerne ikke om, men jeg føler det er litt egosentrisk og ikke skrive god bedring Anonymous poster hash: 642e0...cea Det er kun en som har migrene, som vet hvor smertefullt det er. Problemet er at migrene ikke synes utenpå. Det er kun venner - familiemedlemmer til en som har migrene som, uten å vite hvor ille det er, forstår hvor viktig det er å la "pasienten" være i fred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå