AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Som tittelen sier. Naboen er en drittsekk som har gjort en fantastisk god jobb med å få bygda til å tro at jeg er en galning, og nå vil jeg ta hevn. Dessverre så bor jeg ikke så tett på naboen som jeg gjorde før, så plaging med støy kommer ikke til å fungere. Noen som har litt kreative tips? Anonymous poster hash: 0fb4f...9a6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Larzen_91 Skrevet 23. juni 2016 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2016 Hmm, bygda vil i så fall sikkert i mange tilfeller se på det som en bekreftelse. 19 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Så du vil terrorisere naboen fordi bygda tror du er gal? Jeg tror ikke dette vil bedre renomeét ditt noe særlig du. Anonymous poster hash: a66dc...916 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hvorfor vil du bekrefte det alle allerede tror om deg? Det enkleste, og beste er vel bare å holde seg unna nevnt nabo og heller forbedre forholdene til de du har nå. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Så du vil terrorisere naboen fordi bygda tror du er gal? Jeg tror ikke dette vil bedre renomeét ditt noe særlig du. Anonymous poster hash: a66dc...916 Så du vil terrorisere naboen fordi bygda tror du er gal? Jeg tror ikke dette vil bedre renomeét ditt noe særlig du. Anonymous poster hash: a66dc...916 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Vær heller en skikkelig kvinne og vær mer manipulerende. Naboen har overtaket, vedkommende har deg provosert og vet at du vil ta igjen på måter som tjener vekommendes sak. Hvis du ikke liker begreper som å være kvinne og manipulerende, kan du heller tenke sleip og utspekulert Anonymous poster hash: 832cd...c0b 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Vær heller en skikkelig kvinne og vær mer manipulerende. Naboen har overtaket, vedkommende har deg provosert og vet at du vil ta igjen på måter som tjener vekommendes sak. Hvis du ikke liker begreper som å være kvinne og manipulerende, kan du heller tenke sleip og utspekulert Anonymous poster hash: 832cd...c0b Jeg liker hvordan du automatisk antar at denne hevngjerrige personen er en kvinne, uten at det foreligger noen spesielle indikasjoner på det. Anonymous poster hash: a66dc...916 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Finn noe bedre å bruke tiden din på, livet er for kort til å være idiot. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Moderatormelding Tråden stenges. Trådstarter oppfordres til å finne lovlige alternativer. Kommentering av moderering kan tas på PM. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg