orv Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Flere enn meg som er spent på The Technomancer? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Ja, litt. Kan bli bra, kan bli kjipt. Får se hva testene sier. Lenke til kommentar
orv Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Ja, litt. Kan bli bra, kan bli kjipt. Får se hva testene sier. Jepp.. Ser det har skill-tre, foretrekker egentlig attributes.. Men har håp om at det kan tilby noen bra bossfighter.. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 har kjøpt det så ja , håper det er bra, blir vel litt som mars war logs. De virker som har en litt ja alternativ vri på spill. 1 uke til så vet man jo mer hva det går ut på Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Ja håper dette blir ok i det minste så det kan stilne lysten etter sci-fi rpg fram til Mass Effect Andromeda kommer ut. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Whops Endret 23. juni 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Aner ingenting om dette, så skal holde et øye med denne tråden. Om dere synes det er bra blir det kjøp. Mer enn det trenger jeg ikke vite. Lenke til kommentar
orv Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 En tidlig review: http://www.popzara.com/games/game-reviews/the-technomancer/ Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Ut i fra videoen føltes det veldig ut som reskin av witcher er det noe samarbeid eller noe lisensiert inne i bildet? Lenke til kommentar
orv Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2016 Ut i fra videoen føltes det veldig ut som reskin av witcher er det noe samarbeid eller noe lisensiert inne i bildet? Har sett flere som drar den parallellen. Tror det er teamet bak Bound by Flame som utvikler dog.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Har sett flere som drar den parallellen. Tror det er teamet bak Bound by Flame som utvikler dog.. Det er det, Fransk spillstudio som heter Spiders. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Gameractor ga det 8 av 10. Sa det minte mye om KOTOR blant annet. http://www.gamereactor.no/anmeldelser/434033/The+Technomancer/ +Bra oppgraderingssystem, underholdende kampsystem, velskrevet historie, interessante karakterer, herlig lydspor. -Teknisk og visuelt svakt, middelmådig stemmeskuespill. Lenke til kommentar
orv Skrevet 28. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2016 Ser anmeldelsene varierer mye.. Noen som har testet? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Sett det har blitt spilt på Twitch. Mye bra men mye som er latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Syns egentlig det meste ser kult ut bortsett fra combaten, som dessverre blir en dealbreaker for meg. Det er også det jeg har sett spillet har fått mye pepper for.. Sluggish animasjoner og input, dårlig flyt etc. Lenke til kommentar
orv Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Syns egentlig det meste ser kult ut bortsett fra combaten, som dessverre blir en dealbreaker for meg. Det er også det jeg har sett spillet har fått mye pepper for.. Sluggish animasjoner og input, dårlig flyt etc. Enig med du.. Hadde håp om noen rå bossfighter, men hvis kampsystemet er svakt tviler jeg på at det blir kjøp.. At grafikk og ansiktsanimasjoner ikke er state of the art lever jeg fint med dog.. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Spilt en del, og ja combaten er til tider knotet. Men ja mye likte mars: war logs. Så ja i det store og hele gir jeg det en 7 av 10. For min del. 1 Lenke til kommentar
orv Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Får intrykk av at spillet er helt ok, har absolutt ingen glede av en slik opplevelse.. På den annen side; Lords of the Fallen fikk liknende kritikker, og jeg digget spillet.. Skulle gjerne hørt fra fler som har testet spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå