nor50 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Litt vanskelig å vite hvor jeg skal poste dette egentlig--- Men, når kan jeg forvente å få denne pakken? Sendingen er sendt fra avsenderland 22.06.2016 06:55 HAMBURG ISPS, Tyskland Sendingen er ankommet eksportterminal 22.06.2016 06:48 HAMBURG ISPS, Tyskland Sendingen er innhentet 21.06.2016 18:02 DE-85609, Tyskland Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Er det en stor pakke? Hvis den blir sendt med fly så er den muligens alerede i Norge. Tar stort sett 1-3 dager med videresending før den er på postkontor og hvis du ikke får SMS eller e-post så tar det en dag til før hentelapp er i posten. Regn med maks en uke. Har bestillt fra England et par ganger og pakkene var på postkontoret 2-3 dager etter "innhentet" beskjeden. Hvis det betyr at pakken er hentet og lastet for transport? Jeg forstår det hvertfall slik. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Er det en stor pakke? Hvis den blir sendt med fly så er den muligens alerede i Norge. Tar stort sett 1-3 dager med videresending før den er på postkontor og hvis du ikke får SMS eller e-post så tar det en dag til før hentelapp er i posten. Regn med maks en uke. Har bestillt fra England et par ganger og pakkene var på postkontoret 2-3 dager etter "innhentet" beskjeden. Hvis det betyr at pakken er hentet og lastet for transport? Jeg forstår det hvertfall slik. Tror det var 900 gram Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Du får pakken om noen dager. Men det er vesentlig forskjell om du som skal motta pakka er i Oslo eller Finnmark. Jeg vil tippe at den er i Oslo for fortolling i morgen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Hadde liksom forventet å se en eller annen handling i Norge i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå