Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hallo. Lagde en tråd her tidligere men har ikke enda fått ut fingeren. Men nå er tiden inne, og jeg har siktet meg inn på LG G4, som nå er på tilbud til 2990 kr på CDON. Er det et godt kjøp, eller finnes det andre telefoner som er bedre, eller har bedre ytelse, til omtrent samme prisen? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hvis du kun ser på ytelse, er dette telefoner med tilsvarende, eller bedre ytelse sortert etter pris. http://www.prisjakt.no/category.php?l=s274924331&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista LG G4 er i min bok en meget god telefon ut fra alle tester og erfaringer jeg har lest, ytelsesmessig og kameramessig meget bra, men under gjennomsnittlig batteritid har gjort at jeg ikke har kjøpt den selv. Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Hvis du kun ser på ytelse, er dette telefoner med tilsvarende, eller bedre ytelse sortert etter pris. http://www.prisjakt.no/category.php?l=s274924331&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista LG G4 er i min bok en meget god telefon ut fra alle tester og erfaringer jeg har lest, ytelsesmessig og kameramessig meget bra, men under gjennomsnittlig batteritid har gjort at jeg ikke har kjøpt den selv. Ok, takk for svar. Hvordan er den kontra LG Nexus 5x? Ser at den også har dalt kraftig i pris. 2490 er ikke så verst... Endret 23. juni 2016 av Du veit ikkje ka du snakka om Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Min erfaring er at batteriet på G4en ikke er spesielt dårlig. Kanskje ingen klassevinner, men langt fra noen taper. Reagerte litt på dette da jeg leste tester (for det virka som flere var enige om det samme), men jeg gikk for den likevel og nå nesten 1,5 år senere har jeg aldri savnet noe batterimessig. For å sitere meg selv fra en annen tråd: Siden du nevner G4 kan jeg fortelle deg at det ikke er noe å si på batteritiden. Hadde en Z3 før denne og følte ikke at jeg gikk noe merkbart ned i batteritid. "Bra batteritid" er jo subjektivt ettersom det avhenger mye av hvordan du bruker telefonen, men når dama og jeg er ute mesteparten av dagen har jeg alltid langt mer batteri igjen enn hennes iPhone 6. (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1727819) Er godt fornøyd med G4 på alle måter, men som jeg skriver i tråden så savner jeg vanntettheten til Sony. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Moro x play er en tlf på samme str. Svakere specs, men skal være svært kjapp. Så og si Vanilla Android skal kan være årsaken. Samme størrelse Moto har 3630mAh Moro er ip52 sertifisert. Moro har 21mpx G4 har høyere oppløsning på skjerm G4 har bedre videooppløsning G4 har bedre prosessor og mer ram 1 Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Noen som har noen formening om hva som er best av LG G4 og LG Nexus 5x? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 LG G4 har bedre kamera. Ellers er mye likt. Batteritid og ytelse er ganske likt. Fordelene med nexus er raske OS oppdateringer og ikke noe ekstra installert programvare ut av esken. Nexus telefoner har dog ikke minnekortplass - husk på det. Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 Gikk til innkjøp av en LG Nexus 5x 32 GB fra Netonnet nå. 2890 kr. LG G4 koster 2990 kr. Lurt valg? Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 23. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2016 LG G4 har bedre kamera. Ellers er mye likt. Batteritid og ytelse er ganske likt. Fordelene med nexus er raske OS oppdateringer og ikke noe ekstra installert programvare ut av esken. Nexus telefoner har dog ikke minnekortplass - husk på det. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå