Kristoffer Møllevik Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Nå har vi lagt budsjettet bak oss og testet de kablede toppmodellene.TEST: Beste spillmus Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Skulle likt å vete korleis desse er i forhold til den ekstremt gamle, men gode Logitech MX518. 7 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Skulle likt å vete korleis desse er i forhold til den ekstremt gamle, men gode Logitech MX518. Aah, jeg savner MX518! Jeg har senere hatt G400, og er for øyeblikket på G400S. Det ser ikke ut som at Logitech har videreført denne formfaktoren, men G402 ser vel ut til å være nærmeste arvtaker i navneserien. Lenke til kommentar
Dodraug1 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Om G502 skriver dere "Bak musehjulet igjen er det én enkelt knapp for å skifte DPI". Dette stemmer jo ikke helt. Knappen bak musehjulet brukes til akkurat det du vil bruke den til, som de fleste andre knappene. Default er faktisk å bytte profil, mens de to knappene på venstre side av venstre museknapp er for å skifte dpi opp og ned på den profilen som er valgt. 6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Dårlig ergonomi på de fleste musene i testen. 3 Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Skulle likt å vete korleis desse er i forhold til den ekstremt gamle, men gode Logitech MX518. Aah, jeg savner MX518! Jeg har senere hatt G400, og er for øyeblikket på G400S. Det ser ikke ut som at Logitech har videreført denne formfaktoren, men G402 ser vel ut til å være nærmeste arvtaker i navneserien. Hadde 3 stk MX 518 og senere G400 og G400s har nå G402 og det går helt fint, men om du spiller mye multiplayer fps kan knappene for sensivitet være lett å komme borti i starten. Hvis det er et problem kan du jo bare disable disse om du i hovedsak bare bruker en sensivitet, etter litt innkjøring så er problemet med å komme borti disse knappene fjernet for min del. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Savner en produsent: Madcatz Bruker sjøl en r.a.t 7 og har brukt den i 3 år. Begriper ikke at dere ikke har vurdert å ta med den produsenten idet hele tatt. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Synd ikke noe Roccat er med i testen. Roccat gir ofte mye for pengene og fungerer utmerket Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) G502 vinner helt klart, iallefall hvis du bruker ett makro-oppsett. Fantastisk god layout og mange programmerbare knapper. Endret 24. juni 2016 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Sitter fortsatt med en mx518 og har en mx518 dark knight edition i reserve den dagen den andre takker for seg. Holder lenge siden jeg ikke er noen proff gamer på noe vis. 1 Lenke til kommentar
leocanto Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 For en som ikke følger så hardt med på PC utstyr for tiden (jeg spiller på... *gisp* konsoll) så er det overraskende at Razer er helt ute av bildet. Er ikke de ganske store på spillmus? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Kjedelig dere ikke har testet Mionix Naos. Har prøvd endel forskjellig, men Naos er den jeg liker best, eneste er nok at den kan være litt lett, men til litt alt mulig bruk er det bedre i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Kjedelig dere ikke har testet Mionix Naos. Har prøvd endel forskjellig, men Naos er den jeg liker best, eneste er nok at den kan være litt lett, men til litt alt mulig bruk er det bedre i mine øyne. Her er en test av den fra tidligere: http://www.tek.no/artikler/test-mionix-naos-8200/154144 Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Savner en produsent: Madcatz Bruker sjøl en r.a.t 7 og har brukt den i 3 år. Begriper ikke at dere ikke har vurdert å ta med den produsenten idet hele tatt. Hei, vi har testet Mad Catz R.A.T. Pro X for ikke lenge siden, og linker til den i denne testen :-) http://www.tek.no/artikler/test-mad-catz-r-a-t-pro-x/276553 Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2016 Skulle likt å vete korleis desse er i forhold til den ekstremt gamle, men gode Logitech MX518. Hvis vi sammenligner med G502, er nok svaret ganske enkelt litt bedre ergonomi (men dette avhenger jo også litt av hånden som holder den), litt flere og antakeligvis litt bedre knapper som tar høyde for mer intens bruk. Har selv en G400, og kan ikke si at jeg spiller noe bedre med disse enn med den. Lenke til kommentar
Bufe Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Før du kjøper G502 les dette.. https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/2uzodb/strange_mouse_problem_when_doing_large_andor_fast/ Jeg har selv hatt dette problemet med G600 MMO musa til logitech...siste musa som ikke hadde dette var MX9 musene..... G402Fury skal vist ha en spesiell engine for å kontre dette men ergoen til G402Fury er shit.. HARDWARE .NO! SJEKK SLIKE TING FØR DERE KÅRER EN MUS TIL BEST I TEST!!! Lenke til kommentar
gekve86 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Kan nevne at Corsair sin budsjettmodell (m45) har eksakt samme design som toppmodellen (m65). Brukte tidligere en R.A.T. 9, men skifta til m45 på grunn av den fantastiske ergonomien og kvaliteten. "lillebror" mangler den store "sniper DPI toggle" knappen, og har lavere max dpi på 5000. Men har til gjengjeld optisk sensor - som er viktig for oss med hundehår på kontoret. https://www.prisguide.no/produkt/corsair-raptor-m45-201806 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) I FPS-spill trenger man ikke overflødige knapper på musa da det beste er å skyte med shift eller ønsket tast da museklikking fører til til ujevn aim pga stramming av scener i hånda. Musehånda skal være helt avslappet og kun brukes til aim. All klikking utgår i kampens hete. Endret 24. juni 2016 av BadCat 2 Lenke til kommentar
Pixxxel Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Roccat Kone Pure Military har en vanvittig presis sensor, kongemus. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Og hvor er Zowie by benQ musene, som brukes av mange profesjonelle csgo spillere? Er overhodet ikke enig i denne testen. Det manglet jo gode deltagere! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå