Gå til innhold

Duger 3200?

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle tro den duger ja, den har mange funksjoner til bra pris. siemens mc60 er enda billigere, men har slappere skjerm, og mangler radio..

eneste problemet med 3200 knappene, som kan være litt upraktiske...test den før du evt. kjøper den

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Jeg er svært fornøyd med min nokia 3200.

Telefonen er meget solid og føles godt gjennomført, dessuten er tastene meget gode å trykke på.

En telefon jeg kan anbefale på det varmeste.

Hadde tidligere en nokia 3650, men likte ikke størrelsen, batteritiden eller knappene.

Men alt dette er nokia 3200 meget god på.

så du kan trygt kjøpe deg en nokia 3200. :yes:

Lenke til kommentar

3200 er en meget god telefon med masse funksjoner MYE FOR PENGENE! :yes:

eneste å utsette (og det er i grunnen det som skiller den fra dyrere mobiler) er at den har litt svakt kamera/skjerm... men som sagt du finner ikke særlig bedre i denne klassen og kameraet duger til mms

løp og kjøp :thumbs:

apropos 3650... den koster ca. 3000 kr og er en skikkelig proff telefon; eneste å utsette på den er nok størrelsen og tasteoppsettet (vanesak...)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Tastene er jo heilt greie.. Har testa min bror sin.. Ser for meg at det er vanskeligere å venne seg til knappene på 3650..? Den runde tingen der hadde gjort meg gal.

Ikke si det. Har prøvd 3650litt. Med to hender så går det ganske fort unna, bare man vender seg til saken.

Lenke til kommentar
Noen andre som mener noe????? :wow:

jeg kan anbefale deg nokia 6610, jeg har den og er meget fornøyd.

modellen er ikke en av de nyeste men er meget bra.

den har radio, stor og klar fargeskjerm, polyfoniske ringetoner, mms, java, ir, og gprs men den mangler kamera og bluetooth.

den har også et ryddig design i forhold til 3200 og keyboardet er godt å bruke.

den er dyrere en 3200 men jeg synes den var verdt det fordi jeg kjøpte først 3200 men bytta den til 6610 med 100 kroner i mellomlegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...