Gå til innhold

Problem med SE P800

ahdrage

Anbefalte innlegg

Etter at jeg igår mottok en melding klikket mobilen. Jeg fikk beskjed om at minne var fullt. Etter litt dilling uten resultat la jeg fra meg mobilen og la meg til å sove. I dag tidlig slo jeg på igjen mobilen. Fekk meldinga "system corrupted, system will format" noe sånt iallefall. Uten at jeg fikk tatt backup forsvant alt foran nesen min. Så flink som jeg har vært mistet jeg alt, har ikke backup. Irriterende men slik er det. Men problemet nå er å få telefonen tilbake til norsk. Har lett etter language pack uten resultat. Såg det omtalt på itavisen at de hadde hatt samme problem, men der gav de ikke noen linker eller lignende.

Takker for alle svar

Mvh Alf-Henning Drage

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette en svakhet med P800? Jeg kjenner til tre andre som også har fått full crash på sin P800 med etterfølgende formatering, banning og sverting. En opplevde dette på en 4 ukers ferie uten mulighet til å få synket inn avtaler og kontakter igjen. Ganske så surt!

Endret av akseln
Lenke til kommentar

hmm... husker man å ta backup en gang i blant er det jo ikke så ille...

jeg hadde aldri no særlig bugs med min p800, og jeg hadde da tidligere firmware en det dere nok har...

men, man bør sørge for å ikke være inne i unødvendig mange programmer og sånt på en gang, da tettner det for minne (ikke lagringsminne altså)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...