Gjest Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hei! Jeg skal på en konferanse i sommer, jeg skal være der 5 dager og kjæresten min 2-3. De dagene kjæresten min er der vil jeg dele rom mes han, og dermed få enkeltrom når han ikke er der. Dessverre er det flest flermannsrom der og disse arrangørene sier derfor at enkeltrom er for de med spesielle behov. Noen som kan komme opp med et spesielt behov jeg kan si på meg, som ikke trenger å vises på kroppen? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Du snorker så andre får ikke sov. Sosial angst. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Du vil ha sex - gjennomføre oralsex med kjæresten din. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Du vil ha sex - gjennomføre oralsex med kjæresten din. De skal jo dele rom når han er der.. Er snakk om den perioden han IKKE er der "Medisinsk grunn" er alt en trenger å si 1 Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Kan du ikke bare ha det samme rommet hele perioden du er der? Altså et dobbeltrom, som du fortsetter å bo på alene når kjæresten drar? 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 (endret) Er det noen som kommer til og flytte inn i ditt rom etter at kjæresten din har dratt ? Endret 25. juni 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå