Gå til innhold

Hvordan avinstallere apper på Android?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det letteste er å åpne appskuffen, hold fingeren nede på appen du vil slette, så kommer det opp noen valg øverst på skjermen. Ett av de sier "slett" eller "avinstaller" eller noe liknende. Så bare drar du appen du vil slette opp dit, og slipper.

 

Ikke alt kan avinstalleres. Du kan eventuelt deaktivere apper du ikke vil bruke.

 

Innstillinger > apper > appinnstillinger. Sveip til "alle", finn appen i listen, klikk inn på den og velg "deaktiver".

Lenke til kommentar

Det letteste er å åpne appskuffen, hold fingeren nede på appen du vil slette, så kommer det opp noen valg øverst på skjermen. Ett av de sier "slett" eller "avinstaller" eller noe liknende. Så bare drar du appen du vil slette opp dit, og slipper.

 

Ikke alt kan avinstalleres. Du kan eventuelt deaktivere apper du ikke vil bruke.

 

Innstillinger > apper > appinnstillinger. Sveip til "alle", finn appen i listen, klikk inn på den og velg "deaktiver".

 

 

Takk for svar. Men hvor er appskuffen? Beklager om jeg spør dumt.

Lenke til kommentar

GS5-App-Drawer-Icon.png

 

Når du trykker på den knappen der så kommer du til Appskuffen

 

Hei

 

Ikke lett å skjønne at det er en skuff. Det er mest logisk å tro at en skuff er noe du drar frem ved å sveipe fingeren inn fra siden e.l.

 

Jeg antok at man i likhet med IOS og Windows Phone bare kunne trykke og holde på ikonet noen sekunder for så å få opp et valg om å avinstallere.

Det gikk ikke her første gang jeg prøvde. Etter en samtale med Samsung support viste det seg at jeg i innstillinger hadde satt den til Enkelmodus isteden for Standardmodus. Straks jeg endret til Standardmodus gikk det å slette appen ved å dra ikonet til papirkurven.

 

Synes Android virker vanskeligere enn IOS og Windows Phone, men jeg lærer det vel etter hvert.

Lenke til kommentar

Åja du hadde satt den i enkel modus , da er det plutselig ganske så annerledes haha :) ja er vel litt vanskeligere men IOS er jo så enkelt at det er barnevennlig da :p men med Android så syns jeg det er litt sånn man gjør det til.  Er brukbart lett hvis du ikke gjør så mye med den eller så kan du få mye mer avansert hvis du liker det,  er bare å prøve seg frem du lærer det nok fort!

Endret av mrchip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...