Flexxy Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hei, Nylig kjøpt drømmebilen - W124 E250DT - Original turbo Lakken / klarlakken har flasset av, også er det litt rust på den. Ikke farlig rust, bare overflate og 2 hull under bilen. Jobber på verksted, så har tilgang til verktøy, billiger deler og kompetanse fra gutta på jobb! Har en meget dyktig sveiser på jobb, så det fikser han for meg. Alle anbefalte meg å lakkere hele bilen, men jeg har ikke råd til det. Lakkereren vår sa at han kunne fjerne alt rusten, og lakkere den for meg til en meget bra pris + jeg kan betale med avdrag på det. Tenkte mer på å Plastidippe den selv, etter å ha slipet bort rusten, sparklet og pusset til en fin overflate. Usikker hvilken farge som passer den, matt eller gloss... Innspill mottas med stor takk Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Velg en fin farge på lakken, hvis du skal lakkere den, så er bilen fin i seg selv. Sleng på et par kvalitetsfelger i sølvfarge, kanskje 19" på denne? Gjerne litt senk, så har du en skikkelig cruiser. Endret 23. juni 2016 av Akse 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Senk, sot og sint eksos. Ikke overdriv da den typen bil står i faresonen for å bli kebabtralle. Ville spart meg for plastidipping, da det nesten alltid ser ut som bilen er rullemalt. Betal full lakkering eller invester i wrapping. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Senk, sot og sint eksos. Ikke overdriv da den typen bil står i faresonen for å bli kebabtralle. Ville spart meg for plastidipping, da det nesten alltid ser ut som bilen er rullemalt. Betal full lakkering eller invester i wrapping. Kvaliteten på plastidip er fantastisk, når det blir gjort ordentlig. Da ser det like bra ut som skikkelig lakkering. Men et så lett tilgjengelig produkt blir gjerne "misbrukt" og klaget på av dem som ikke er fornøyd med resultatet fra sprayboksene de selv påførte bilen, uten godt forarbeid, nok strøk og nøyaktighet. Lenke til kommentar
Assassin1 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Billig, men i Sverige. http://www.mattsvart.se/tj%C3%A4nster/liquid-wrap/priser-19755692 Endret 26. juni 2016 av Assassin1 Lenke til kommentar
Flexxy Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Hei, Beklager ingen oppdateringer i saken. Jobber med å få den EU- Godkjent, så etter litt skruing, så er den det forhåpentligvis. Planen er å kjøre til enten Polen eller Ungarn. Har mekanikere fra begge land som skal hjelpe meg med å få den i tipp topp stand Neida, skal ikke gjøre den om til en kebab tralle, vil ha en litt sleeper look, men samtidlig litt fin og. Tenkt på å ha alt originalt, 3" straight flow eksos fra turbo og rett bak ( Etter EU-godkjenning selvsagt ). Interiøret må også fikses litt, evt. freshe opp seter, spesielt førersetet. Nesten revet i filler. Om jeg skal ha den dippet, så blir det profesjonelt. Håper at Bilxtra butikkene gir en Bilxtra ansatt god pris hehe. Sparer penger til jobben med restaureringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå