Garney Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Lurte på om noen har noen erfaringer med banken BlueStep, eller eventuelt deres SpareKontoPluss med flytende rente? http://www.bluestep.no/Sparekonto/Flytende-sparerente/ Vurderer å åpne konto der, da de har en innskuddsrente på 2.05, som er ganske høyt i disse tider. Lenke til kommentar
Rockàll Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Virker kurrant den der. Ingen egne erfaringer dog. Men bra rente i en bank som tilvanlig livnærer seg på å låne penger til folk som ikke har det. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Jeg har hatt konto i BlueStep. Gikk knirkefritt. Flyttet brot fra BlueStep fordi jeg fikk bedre rente hos Nordax. Ser dog nå at Renten har gått ned hos Nordax så det er 0.05% bedre hos BlueStep. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Har aldri hørt noe negativt om Bluestep. Om det er verdt å bytte er jo en annen sak. Har du i dag 10' på en konto med 1,5% rente er det jo bare lommerusk å tjene. Har du derimot 200' til 0,6% blir det jo litt mer interessant. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Er det noen ulemper med Nordax Kapitalkonto enn begrenset uttak? Jeg har hatt konto i BlueStep. Gikk knirkefritt. Flyttet brot fra BlueStep fordi jeg fikk bedre rente hos Nordax. Ser dog nå at Renten har gått ned hos Nordax så det er 0.05% bedre hos BlueStep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå